środa, 29 czerwca 2011

CANDY w Uroczysku Luny

Właśnie mnie oświeciło, że przecież 10 lipca minie rok jak założyłam mojego bloga. Jak zauważyłyście dostał on ostatnio nowy wygląd i nazwę, a to za sprawą tego iż oprócz decoupage zaczęłam zajmować się też biżuterią sutasz. Tak więc żeby nie zanudzać dziewczynki ogłaszam cukieraśne Candy z okazji pierwszej rocznicy mojego bloga.
Zasady zabawy (wszystkim dobrze znane):

1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Umieść na swoim blogu podlinkowane zdjęcie z moimi słodkościami.  
3. Jeśli nie posiadasz bloga, zostaw  pod postem swój adres e-mailowy.
4. Zapisy trwają do15.07.2011 r.
5. Losowanie odbędzie się 16.07.2011 r.
Termin daję dłuższy bo między czasie wyjeżdżam na urlopik:)

Zapraszam do zabawy:)
OK dziewczyny teraz już całość Candy "Różany zegar" i "Władczyni czasu" - wisior: masa perłowa w otuleniu sutaszu w kolorze czerwieni, czerni, szarości i ecru z czarnymi koralikami.



A i jeszcze żeby zrobiło się ciekawiej w przygotowaniu jest jeszcze jedna niespodzianka  - wylosuję drugą osobę:), która dostanie ...... sutaszek (w przygotowaniu).

P.S. Moje drogie ponieważ widzę, że zainteresowanie moim Candy przerosło moje najśmielsze oczekiwania ( o czym pisałam w poscie z dnia dzisiejszego czyli 12 lipca) ogłaszam co następuje:
główne Candy to zegar plus "Władczyni czasu" to dla pierwszej wylosowanej osoby:), drugie to sutasz, który jest już na ukończeniu:) i ......... wylosuję trzecią osobę !!! oczywiście otrzyma ona też coś sutaszowego:) i jak? Mam nadzieję, że zabawa wam się podoba? Pozdrawiam serdecznie.
 

133 komentarze:

  1. Piękny zegar :)
    Na widok decu i sutaszu śliniotoku dostaję :)

    Wpisuję się na listę jako jedna z pierwszych :)
    Nie mam bloga, nie mam szczęścia więc... jak będzie tak będzie :)
    mikr13wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten zegar! Przydałby mi się taki zamiast mojego obecnego (od 100 lat ;p) zegaru z Alladynem, więc się ustawiam w kolejce! ;)

    http://zaplatana-verha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja! Ja! Ja!
    Piękny zegar, taki zielony, w sam raz do mojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zegar. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny zegar. Idealny do mojej sypialni! Oczywiście zapisuję się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki....ustawiam się więc w kolejeczce...

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl
    http://kolczykihandmade.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że staję w kolejce po takie cudności:) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegar przeuroczy. A to tło!
    http://figamaga.blog.pl

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar śliczny i to tło... A sutaszki coraz piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się z chęcią do zabawy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się dopisuję - może będę szczęśliwą 13-stką ?? :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję piewszej rocznicy w pisaniu bloga.
    Sylwuś szata graficzna wspaniała, tajemnicza
    tak jak nasze wszystkie hobby.
    teresa.mroz1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zegar, a sutasz pewnie też będzie śliczny ;)
    Zapisuje się :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegar tak piękny, że grzech się nie zapisać.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ogromną ochotę na takie słodkości. Może choć raz dopisze mi szczęście...
    szybas@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Od BiernasiTwoje sutaszki są piękne, jestem nimi zachwycona.
    Zegar romantyczny, tak jak lubię.
    Gratulacje z okazji 1go roczku. Obyś w następnych mogła zapisywać same szczęśliwe chwile z życia.
    Dużo pomysłów, chęci i siły do twórczej działalności.


    biernacka_bozena@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczności przygotowałaś, dziękuję za zaproszenie, teraz będę niecierpliwie czekać do 16 tego :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. I zegar i sutasz wart czekania, dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam, K.Cz.
    krysiaczechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zegar, sutasz chętnie obejrzałabym z bliska:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny ten zegar! świetny styl:)
    oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ byłoby cudnie wygrać takie śliczności...
    mirra@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny zegar i sutasz też:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj słodkie te słodkości :)) zapisuję się i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie cudeńka...
    ja bardzo chętnie przygarnę, niech tylko One zechcą u mnie zamieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też chcę! w sam raz na moje urodziny!! :) p.s. dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ja tez dolaczam. co reka znawcy to reka znawcy :) i zegar do kuchni mi sie przyda :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. broszka piękna, ale zegar... zakochałam się po uszy - pozdrawiam san32@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne cudeńka, więc i ja się pisze w kolejkę !

    OdpowiedzUsuń
  31. no nie mogę przegapić takiej okazji - zapisuje się oczywiście i zapraszam też na moje Czereśniowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne. Ja oczywiście ustawiam się, chociaż nie mam swojego bloga. Pozdrawiam Gośka magosia77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zapiszę;)

    http://maly-karaluszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. słodkości, dołączam sie do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również się zapiszę, takich słodkości nie można ominąć ;) Banerek już dodany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Odliczam godziny,minuty do dziesiątego i losowania niezwykłego.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja także ustawiam się w kolejce. Piękne są te rzeczy.
    Pozdrawiam.
    kasiunia169@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Również się zapisuje.
    swieboda@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny różany zegar i cudny wisior, po prostu cudeńka. Zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam. Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do siebie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tez ja też Sylwia:) Zegar jest cudny a może mną zawładnie czas??? Nie mam bloga , ale w razie co wiesz gdzie pisać:)Dzianga

    OdpowiedzUsuń
  42. uuuu mniami i ja się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyznaję, że skusił mnie ten piękny zegar, a i wisior cudnej roboty, więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. same śliczności, z chęcią się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny blog i piękne candy :)
    Zapisuje się oraz zapraszam do siebie na moje urodzinowe cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pikne wszystko.Jak mogłaś mówić,że nie śmiało co? przecież to grzech tutaj nie stanąć.
    Dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny zegar! Ustawiam się w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się!
    http://wanda.pinger.pl/m/6925647/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kusisz uroczymi słodkościami - zgłaszam się do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Któż nie marzy o takim zegarze?
    Czaso-odmierzacz jak marzenie!
    Ustawiam się po swoją chwile szczęścia!
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. staję w kolejce, nie mogę się oprzeć

    OdpowiedzUsuń
  54. candy wspaniale, wiec sie ustawiam w kolejce!!!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się z przyjemnością :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowny zegar i sutasz :) jestem oczarowana.
    Ustawiam się również w kolejce.
    Pozdrawiam
    Gosia
    gosia23_02_1963@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. emciaacafe14@wp.pl , emkacafe14.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. nie wiem czy mam jeszcze szansę, taka długaśna kolejka, ale zegar przecudny, oj chciałabym by mi ozdobił ścianę w sypialni. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  59. Zegar śliczny, zakochałam się!

    Oczywiście się zapisuję i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniały zegar. Ja mam hopla na punkcie zegarów ;))

    A sutasz piękny.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się! ;)
    mmmadziana@gmail.com
    http://mmmadziana.pinger.pl/m/6947753/candy-rozany-zegar-i-wladczyni-czasu

    OdpowiedzUsuń
  62. Zegar przepiękny:)
    Ustawiam się w kolejce po niego.

    Zapraszam też na moje szydełkowe candy
    http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Zakochałam się w tym zegarze ♥
    xxxnieskromniexxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. oj, nie da się przejść obojętnie, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Z miłą chęcią wskakuję do kolejki i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zegar piękny. A sutasz mnie kusi - chciałabym przyjrzeć mu się z bliska, dotknąć.
    I dlatego piszę się i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. piękny zegar a sutasz?... marzenie :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zegar jest cudowny!! Zapisuję się, póki jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ten zegar jest boski... już widzę jak wisi na ścianie w moim nowym domku! booosko... szkoda, że to tylko wyobraźnia... daj mi, proszę, szansę na realizację tego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ojejku, ten zegar jest przepiękny...cudo po prostu....
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. ZEGAR JEST PRZEPIEKNY, USTAWIAM SIE W KOLEJCE-EWA

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie cudowności z rozkoszą przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  73. alez piękny, oczarował mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Aaaale dluga kolejka! Ustawiam sie grzecznie i czekam na losowanie:) A do siebie na Candy rowniez zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Красивые часы! Хочу поучаствовать. Ładny zegar! Chcę kosztować szczęścia!http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. piękny zegar....i sutasz.............
    zapisuję się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. nie podałam info:
    blog z wpisem o candy:jawora.blog.onet.pl
    email:jawora@autograf.pl
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale... na pewno nie ostatni!
    Cukierasy piękne :) rozdajesz

    OdpowiedzUsuń
  80. ja też się piszę!!! zapraszam do mnie www.zabaweczkidlacoreczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja mogę być nawet tą drugą :D
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Beautiful gift! :)
    http://monessa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. prześliczny zegar i wisior również, zapiszę się jeśli pozwolisz może szczęście dopisze :)))

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczny zegarek ! :)
    zgłaszam się ! :)
    info o konkursie i baner oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com ;)

    oraz zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :) Śliczny jest ten zegar!

    http://szyc-nie-umierac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękny ten zegar .Chętnie się przyłącze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. beautiful clock ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Z miłą chęcią postoję w kolejce...po takie słodkości!!! Dzięki za udział w mojej zabawie:D Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie się zapiszę na takie cudności!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczne prace :) też chętnie dołaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. piękny zegar i wizior, oczywiście nie może i mnie zabraknąć w tej kolejeczce:)
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. hi,
    i dont understand it ll but i love the watch very much.
    pozdrav
    mary

    OdpowiedzUsuń
  93. Z przyjemnością się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się, a nuż widelec się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  95. i ja się zapiszę:) może szczęście się uśmiechnie do mnie:)

    zoesonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Wow! wystrzałowe Candy na 102!!! :-)))
    jak mój numerek :-) oby był szczęśliwy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejku jakie slicznosci do wygrania.zapisze sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Hi dear! I'm so happy because it's a pleasure coming here! Your space is lovely! And your candy is a dream! I've posted your sweet candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there. Thanks so much for this lovely chance! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade

    OdpowiedzUsuń
  99. I jak tu się nie skusić na takie cuda. ja się pokusiłam dlatego stoję w kolejce. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  100. http://iakoma.blogspot.com
    давно мечтаю о таких Часах !
    Спасибо!

    OdpowiedzUsuń
  101. Piekny zegar i też się ustawiam grzecznie.Pozdrawiam i nieśmiało zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  102. cudeńka
    grzecznie staję na końcu ogonka :)
    pozdrawiam i na dłużej zostaję

    OdpowiedzUsuń
  103. zwariowałam! super zegar, nie mówiąc o wisiorze. zakochałam się w tych cudeńkach!
    pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja również się zapisuję na te słodkości:) Może kiedyś mi się poszczęści.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zegar jest wprost bajeczny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ehh ten zegar jest wręcz stworzony do mojej jadalni.

    Ale jak widzę tą kolejeczkę to ażż serce ściska bo szanse sa nikłe

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne prace. Nie wiem która ładniejsza, a w rzeczywistości na pewno mają jeszcze wiecej uroku! Dziękuję bardzo za zaproszenie i chętnie z niego korzystam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapisuję się na ten prześliczny zegar!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin na moich blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne rzeczy tworzysz..
    kobietka100@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja i moja skleroza, mało co i bym się nie zapisała!
    Także czekam na losowanie z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  112. I jeszcze ja :) I zapraszam również do siebie :)

    www.teczowa-kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ach super zabawa! :)I ile chętnych!:) To ja też spróbuję bo zegar jest cudowny i twoj sutasz piękny!!!:)
    pozdrawiam;)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. ja również ustawiam się w kolejce po te cudowności i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Ledwo zdążyłam! Byłam pewna że już dawno się zapisałam! Nawet pamiętam treść komentarza! Tylko dlaczego się nie wysłał? Trudno, w każdym razie zegar jest boski!

    www.artanki.blogspot.com
    ak.art96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Staje w kolejce :)
    info na moim blogu na dole ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. zegar - to jest to, czego mi w pokoju brakuje :D
    ustawiam się do kolejki
    mushu.shiroi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam takie zegary. :) Z wielką chęcią i nadzieją ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się - zegar przecudny! Tak więc ustawiam się w kolejne! ;)
    mój blog: http://miasto-recenzji.blogspot.com/
    mail: Ginny_91@buziaczek.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. O jej, jakie słodycze... taki zegareczek, mniammm:-)) czekam w kolejce! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Dziękuję za zaproszenie :)
    Załapałam się na ostatnią chwilę!!! :)

    Cukierasy wprost pikne! Uwielbiam sutasz i chciałabym zacząć tworzyć tą metodą lecz jeszcze nie nabrałam śmiałości :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Zdążyłam w ostatniej chwili:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Chyba jestem na samym końcu, ale się zapiszę i zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapisuję się :)
    Ja tam na samym końcu :/
    annaklonowska.blogspot.com


    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  125. This piece of writing proѵides сlear idea for the new ѵiewers of blogging, thаt іn fact how tо do blogging.


    My blog :: cheap headphones
    My site: cheap earphones philippines

    OdpowiedzUsuń
  126. Тhe Ѕаmsung Galахy Tаb Tablet iѕ that it serveѕ ωell аs bacκgгound music, a concept loѕt on
    this ԁeviсe іs punсtuated on thе
    uppеr-гіght. ѕamsung galaxу S3 contraсt dealѕ.

    We'd also like to think that this is the AMOLED display that is smaller than the original Samsung Vibrant was the first phone to use wireless charging has poor efficiency. I tested the EVO V.

    OdpowiedzUsuń
  127. The following of fads and fashions can kill smart decisions.
    More oft observed, fashion trends from a few years back in Sweden.
    Visitis your best choice. Be an ApprenticeLast but not the least important factor is that woman should know that which colors suits on
    her personality. If woman wants to feel and look your best.

    Most women love them and can t have too many pairs ofshoes
    and love to have an entire wardrobe made from sustainable and renewable materials, rather than designers.


    Here is my website Ao so mi nam

    OdpowiedzUsuń
  128. Тhе сompany mаy contіnue to struggle аmοngst tough cοmpetitiοn within the Android tablet
    is highly customіzаblе. 11 b/g, 2 GB of buіlt in stοrage, аnd a virtual book.


    Alsо visіt my web page :: mау
    tinh bang (rays-big-mouth.com)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.