wtorek, 15 lipca 2014

Jagoda

Witajcie serdecznie,
cieszę się, że tutorial, który opublikowałam na Turkusowym Hamaku podoba się Wam :) mam nadzieję, że na jego bazie zrobicie cudowne prace - zachęcam Was do ich pokazania na TH :)
A dziś chciałam pokazać co stworzyłam ostatnio tuż przed urlopem :) Ponieważ sezon jagodowy w pełni a jagodzianki uwielbiam :D powstała też taka praca. Właśnie pędzi pocztą do swojej nowej właścicielki.

Wisior "Jagoda"









Dziś szybciutko bo czas do łóżka pobudka wcześnie rano i kierunek Bieszczady i Chata Magoda :) jestem szczęśliwa, że w końcu zobaczę to miejsce, o którym marzę już od dwóch lat :)
Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

21 komentarzy:

  1. Wisior piękny :) Udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wisior. Fantastycznie dobrałaś kolory. Wykonanie... pełna perfekcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wisior :) A Chaty Magody zazdraszczam przeokrutnie! Już chyba ze 4 lata marzę, żeby tam zawitać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :) i powiem szczerze Chata Magoda jest cudownym miejscem <3 a gospodarze są ludźmi od których bije duża dawka serdeczności <3

      Usuń
  4. Przepiękny wisior!! I perfekcyjnie wykonany. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno trafiłam na Twój blog ale przejżałam i przeczytałam do końca a raczej do początku.Jest extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi czytać takie słowa - robi się tak ciepło na sercu i duszy :) dziękuję serdecznie :)

      Usuń
    2. miło jest czytać takie słowa - robi się ciepło na duszy i sercu :) dziękuję :)

      Usuń
  6. piekny a jakie śliczne wykończenie z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszę jak wyżej: piękny wisior :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta jagodzianka :) Miłego wypoczynku Sylwia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do powyższych pochwał. Bardzo mi się podoba. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ale cudo! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  11. taka jagodzianke tylko schrupac :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.