niedziela, 10 czerwca 2012

Letnie Candy:)) zapraszam

Witajcie  - wiem, że czekacie na losowanie par wymiankowych (to na spokojnie popołudniu:)))), ale najpierw chciałam zaproponować wam coś słodkiego:)) czyli





TAK ROZDAJĘ CUKIERECZKI:))) LICZNIK WCZORAJ PRZEKROCZYŁ 35 TYSIĘCY WEJŚĆ WIĘC CZAS ŚWIĘTOWAĆ:))) A PONIEWAŻ WCZORAJ BYŁA MOJA 11 ROCZNICA ŚLUBU WIĘC BAWMY SIĘ



ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA LETNI CANDY U LUNY:)))

osoba (a jeśli będzie dużo chętnych może więcej osób:))), kto to wie;) ), którą wylosuję 3 lipca będzie mogła wybrać sobie co dla niej zrobię z biżuterii:))))

ZASADY UCZESTNICTWA

1. Osoby chcące wziąść udział w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem i umieszczają przygotowany baner w pasku bocznym swojego bloga z przekierowaniem oczywiście na mojego bloga do tego posta:)  - sprawdzę;)
2. Po wylosowaniu osboby (osób;) ) będę czekać tydzień na kontakt ze mną w sprawie nagrody.
3. Jeśli macie ochotę zostać moimi obserwatorami będzie mi bardzo miło, ale nie jest to wymóg konieczny uczestnictwa w Candy.

I to chyba tyle jeśli chodzi o słodkości :))) życzę wam smacznego:)))

Pisałam wam o mojej rocznicy ślubu:) to już 11 lat wczoraj minęło:) I dużo i mało. Z moim mężem mieliśmy wybrać się wczoraj motorem na Święty Krzyż i Łysicę ale aura niestety nas nie rozpieściła. Zmodyfikowaliśmy nasze plany i pojechaliśmy autem do Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni - było bardzo przyjemnie:) Kilka zdjęć ze zwiedzania.



 Sklep spożywczy


Apteka



Kościół


Chata chłopska



Dworek szlachecki







Spichlerz

Oczywiście zdjęć jest znacznie więcej, ale żebyście mnie zastrzeliły;) nie umieszczam wszystkich - zachęcam za to do wizyty w Skansenie w Tokarni - warto zobaczyć jak dawniej wyglądała świętokrzyska wieś:)) 

A teraz uciekam poprzytulać się jeszcze do męża:))) 
Późnym popołudniem wyniki losowania wymiankowych par:)))

91 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twoje biżutki jak zawsze pierwsza jestem !:D

    Wszystkiego najlepszego :*

    Jak tam fajnie w tym dworku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i ja :-) Twoje wyroby są przepiękne! A jeśli jeszcze można samemu wybrać wzór, to czego chcieć więcej :-)?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja oczywiście się zapisuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji twojej rocznicy. a mam rocznicę 11 ta 29 czerwca:) Oj jak miło. Życze ci zdrowia i pogody ducha oraz wytrwałosci i wyrozumiałości. Przyda się hihihihi....... Ustawiam się w kolejce po te słodkosci i [zapraszam do siebie}

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się chętnie zapisuję.

    I życze wszystkiego co najlepsze i następnej jedenastki!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się z przyjemnością zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wychodzi na to że wczoraj świętowałyśmy nasze rocznice ślubu.Ty 11,a ja 22.Życzę wszystkiego najlepszego.Oczywiście też zapisuję się na słodkości.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i oczywiście zapisuję się na Candy i zapraszam na moje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja sie zapisuje :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zapisuję ,gratuluję rocznicy i zazdroszczę wycieczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się i trzymam kciuki, bo na zwyciezce czeka piekna nagroda! Pozdrawiam i życzę kolejnych szczęśliwych rocznic :-)
    PS: A w Tokarni byłam 2 razy i mam nadzieję że jeszcze tam zajrze..

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie w tym skansenie, w dworku szlacheckim chętnie bym zamieszkała, na razie zapisuje się na Twoje candy, życząc Wam jednocześnie jak najwięcej tak wspaniałych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji rocznicy ślubu. Wile szczęścia, miłości i radości z codziennych dni :)
    Byłam w Tokarni w tym roku w zimę. Był tak siarczysty mróz, że byliśmy chyba jedynymi zwiedzającymi. W niektórych chatkach przewodniczki miały rozpalone piece i to chyba pozwoliło nam zwiedzić całość. Nie obyło się oczywiście bez bólu nóg z zimna, ale jest co wspominać.

    Zapisuję się tez z przyjemnością na candy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, zgłaszam się na candy, jako twoja wierna obserwatorka liczę że może mi się poszczęści, zapraszam też do siebie na candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję 11 rocznicy!!!
    a obok tych słodkości to nie mogę przejść obojętnie:) ustawiam się i ja w kolejeczce po te cukieraski:)
    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :)
    Gratulacje z okazji rocznicy - to po pierwsze :) . A po drugie- ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. grzechem by było nie zgłosic się po takie słodkości :)
    no i oczywiście gratulacje a okazji rocznicy :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Kochana, dawno mnie nie było w świecie blogowym... widzę duzo się dzieje, na początku życzę wytrwalości długich lat razem (ja miałabym w tym roku 12...) a przede wszystkim ogromu ciepła miłości i zrozumienia...
    przy tej sposobnosci zapiszę się na cukierki... "pomarzyć zawsze można nawet o nie realny...)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią się zapiszę na candy. Uwielbiam bransoletki więc jak by mi szczęście dopisało to poproszę o jedną ^^ Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna rocznica... Kolejnych szczęśliwych lat zyczę... I przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo... i ja się zapisuję... może jakiś piękny wisior do kompletu... ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się i ja na cukiereczki. Może tym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się również po te słodkości:))) Życzę kolejnych ....i kolejnych ....
    i kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę przejść obojętnie obok takich słodyczy ponieważ:
    - nie mam jeszcze nic z sutaszu, a Twój jest piękny:)
    - wczoraj była również moja rocznica ślubu:))
    i do tego TEŻ 11:)))))
    Wszystkiego naj naj najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też ustawiam sie w kolejkę po slodycze he he, gratulację z okazji rocznicy , ja tez obchodziłam swoją 1 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    A baner tu: http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. też dołączam do ogonka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje nieco spóźnione - wszystkiego dobrego :) z przyjemnością dołączam do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja stoję w kolejce..pozdrawiam i wszystkiego najlepszego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  34. marzy mi się coś z sutaszu...zapisuję się i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście chętnie zaopiekuję się jakimś biżutkiem

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuję się
    a w tym skansenie byłam 14 lat temu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. och to ja rowniez sie skusze :)
    dolaczam do ogonka i trzymam za siebie mocno kciuki :)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdecznie życzenia z okazji rocznicy ślubu. Z przyjemnością wezmę udział w twojej zabawie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przede wszystkim chciałbym pogratulować panu rocznicę ślubu!
    Miłość, zrozumienie, wzajemny szacunek i szczęście w najbliższych latach chcę cię!
    To zabawne, ale po kilku dniach będę obchodzić rocznicę naszego ślubu też :-)
    Także, pozwól mi wziąć udział w "Candy" .
    Twoja biżuteria - Super !
    Z poważaniem, Olenka z Grecji!
    Link na prawej stronie mojego bloga
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  40. Może się poszczęści;)
    Lubię takie muzea-skanseny, pięknie tam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ech piękne te miejsca jak zaczarowane.Ja też mam rocznicę w sierpniu dopiero 21 lat minie a mam zamiar w szczęściu jeszcze następne tyle przeżyć:)Tobie a włąściwie Wam gratuluję i na przyszłe lata wielkiej miłości życzę:)
    A biżuteria piękna pierwszy raz się spotykam z takimi cudeńkami

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie cudne rzeczy robisz, ustawiam się w kolejce i modlę o cud :D

    No i wszystkiego dobrego, 11 lat, niesamowite. My w tym roku dopiero trzecią rocznicę obchodzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja się zgłaszam:)
    Banner już na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie się zapisuję:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego dobrego, gratuluję wytrwałości :)
    Pozdrawiam
    Banerek w pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. A nie blogujące też mogą się ustawić w kolejce po cukieraski???
    Plizzzzzzzzzzzz
    Bo ja chętna i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja się dopisuję :)
    http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. To ja sobie tutaj grzecznie w kolejce stanę i poczekam na szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  49. witam krajankę - ja też świętokrzyska czarownica, tyle że bardziej z dodatkiem wody siarkowej;-Pchyba już wiesz skąd piszę:-)
    na cukieraski też się chętnie pokuszę...

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się ustawię :) Może akurat szczęście dopisze.

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  51. Też się zapisuje ; ) już wstawiem baner

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się :)
    baner oczywiście wstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję za przemiły spacer, oczywiście zapisuję się na rozdawankę i zapraszam na moje powitalne candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się na candy, może wreszcie szczęście uśmiechnie się i do mnie :)
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się :D
    bo jakże by nie kiedy takie świetne nagrody :D
    a banerek jest tu:
    selfisi.blogspot.com :D
    obserwuję jako: selfisi.;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Staję w kolejce:) Kto wie, może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj!

    Kolejka pokaźnie długaśna, ale i ja się w niej ustawię!

    Ponieważ swój blog prowadzę na Onecie, nie mam możliwości wstawienia podlinkowanego zdjęcia w bocznej szpalcie, ale jak najbardziej link do twojej Rozdawajki umieszczę w poście informacyjnym.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak tylu chetnych to i ja tez, a lasuch jestem i bez cukierkow zyc nie moge "0)
    Beata
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najlepszego z okazji twojej rocznicy!
    Ustawiam się w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się tinysweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja też spróbuję. :) Pozdrawiam! Renia
    www.renik-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce ... i liczę na odrobinę szczęścia :-) A w Tokarni jest naprawdę pięknie :-) Pozdrawiam ciepło :-)
    http://agnieszkaczerkas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja dołączam się do życzeń dla Was 'nowożeńcy' ;p aby kolejne wspólne latka upłynęły w miłości, szacunku i zdrówku! =D

    A na cukierki zapisuję się z wielką przyjemnością, bo biżutki sutaszowe, to moje marzenie...
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  66. No i oczywiście ja ja ja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy i ja też chcę cukiery!!!
    Pozdrawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  68. gratuluje rocznicy slubu i wytrwalosci w zwiazku :)
    z wielka checia sie zapisuje na takie slodkosci i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. gratulacje z okazji rocznicy ślubu:)
    zgłaszam się i ja:)

    http://kalusiaa1989.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję i chętnie staję po cacuszka.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się również. Zaczęłam oglądać Twój blog, doszłam do marca br.Twoje prace są cudowne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Okropnie mi wstyd, że się do tej pory nie zapisałam na Twoje candy! zupełnie nie wiem jak to się stało... Ale może jako skruszona pokutnica stojąca grzecznie na końcu tego ogonka zostanę dostrzeżona przez szczęśliwy los :))) Już wklajem banerek!

    OdpowiedzUsuń
  73. Cuda tworzysz :) A ja tak uwielbiam sutasz (choć jeszcze żadnego cacka nie posiadam :]), że z wielką ochotą ustawuiam się w kolejce ;)
    Ja też jestem z czerwcowych ślubów :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście dołączam do udziału w candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Skansen podobny do tego w Olsztynku ;) Ostatnio też podziwiałam stare chałupy :)
    AAA staję w kolejce po cukierasy :) oraz zapraszam do siebie po moje cukierki :)

    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Już sobie coś wymarzyłam :) Zapisuję się do ogonka

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję rocznicy. Przyłączam się do zabawy i zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Droga imienniczko :-) gratuluję Tobie i Twojemu mężowi pięknej rocznicy :-)i życzę kolejnych pięknych rocznic :-)
    oczywiście że do kolejeczki się ustawiam po Twoje słodkości :-)
    pozdrawiam cieplutko
    banerek wiesz gdzie jest no i oczywiście obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. 11. rocznica - gratulacje!
    długa kolejka, ale co tam, może się uda. baner już wklejony.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystkiego najlepszego z okazji 11 rocznicy ślubu i wielu kolejnych wspaniałych lat. Tymczasem zapisuję się na Twoje candy z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  81. С удовольствием поучаствую :) Ссылка на правой панели http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję rocznicy, a na candy z wielką chęcią się zapiszę :).

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulujemy rocznicy! Bardzo słodkie! Cieszę się wziąć udział w losowaniu! Przyjdź do mojego bloga http://vdomi.blogspot.com/ )))

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję rocznicy :) Mam nadzieję że dopisze mi szczęście w losowaniu - zapraszam również na moje pierwsze candy http://rozanewzgorze.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję i życzę, aby Wasza miłośc ciągle wzrastała a do tego cierpliwości i wyrozumiałosci na każdy dzień! Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  86. Congratulations!
    beautiful jewelry ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  87. kawał czasu, oby tak dalej w szczęściu i radości ;)
    zapisuję się z przyjemnością na Cadny i zapraszam jeszcze na moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Też się z ochota zapiszę .Moze kiedys gdzies się uda ;-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.