czwartek, 1 września 2011

WYNIKI CANDY i .... wymianka w kolorach jesieni i .... Candy:)))

Witajcie pewnie już nie możecie się doczekać wyników losowania:) wiem jak to jest  - wielokrotnie uczestniczę w zabawach Candy i też niecierpliwie czekam zawsze na wyniki:) 
Ponieważ bardzo lubię Candy i wymianki  przeczytajcie tego posta do końca, a nie zawiedziecie się:)


Po pierwsze rozstrzygnięcie zabawy udział wzięło 96 dziewczyn (jeden post został usunięty przez piszącą). Tym razem skorzystałam z Pana Randoma (nawał obowiązków nie pozwolił mi osobiście dokonać losowania) i tak oto pierwsza nagroda, czyli zestaw biżuterii sutasz otrzymuje:




SERDECZNIE GRATULUJĘ:))))


Ale wiecie już z poprzedniego Candy, że lubię rozdawać więc tadam!!!!


Wylosowałam drugą osobę, która otrzymuje herbaciarkę o taką:



A szczęśliwą posiadaczką jest........:)



SERDECZNIE GRATULUJĘ:)


A ponieważ do trzech razy sztuka:) więc drugą herbaciarkę - o taką:


Otrzymuje .......



SERDECZNIE GRATULUJĘ:))))


Dziewczyny proszę o kontakt na email sylwiairena76@tlen.pl i podanie adresu do wysyłki (czekam do poniedziałku 5 września. 


WSZYSTKIM OSOBOM, KTÓRE WZIĘŁY UDZIAŁ W ZABAWIE SERDECZNIE DZIĘKUJĘ - ZWŁASZCZA OSOBOM, KTÓRE ZOSTAŁY NA MOIM BLOGU OBSERWATORAMI:))) 




PONIEWAŻ OD CANDY I WYMIANEK MOŻNA SIĘ UZALEŻNIĆ:))) OGŁASZAM WIĘC 

WYMIANKĘ W KOLORACH JESIENNYCH
ZASADY:

1. W zabawie mogą wziąć udział osoby posiadające  własnego bloga.
2. Osoby chętne proszone są o zostawienie komentarza pod tym postem  do 30 WRZEŚNIA  2011 i wklejenie na swojego bloga informacji wraz ze zdjęciem przygotowanym do tej wymianki. Proszę również o podanie linka do Swojego bloga i maila.
3.  1 PAŹDZIERNIKA nastąpi losowanie wymiankowych par.
         Wtedy dopiero okaże się, kto dla kogo przygotowuje niespodziankę. W ciągu 2-3 dni postaram się wysłać do wszystkich maile zwrotne z adresem osoby, dla której przygotowujecie prezencik. Ponadto proszę o wysłanie swoich danych adresowych (chodzi o adres domowy, na który ma być potem wysłana paczuszka od waszej wylosowanki)na mój adres mailowy:sylwiairena76@tlen.pl
4. Rzecz najważniejsza co powinno się znaleźć w przygotowywanej paczuszcze:
- coś wykonanego własnoręcznie  co kojarzy nam się z JESIENIĄ (ponieważ często jest tak, że tworzycie w różnych technikach swoje rzeczy mam więc prośbę żeby prezent został zrobiony przez was w technice, w której czujecie się najlepiej),
- coś słodkiego: kawka, herbatka, gorąca czekoladka,
- przydasie ( czyli coś co się każdemu przyda w wykonaniu jego tworów),

PREZENTY WYMIANKOWE  MAJĄ SIĘ ZNALEŻĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 30 PAŹDZIERNIKA U WYMIANKOWEJ PARY!!!!!!!
Wtedy to chwalimy się otrzymanymi i wysłanymi paczuszkami na swoich blogach:))


Ale to nie wszystko ......

Zapraszam was serdecznie na mojego nowego bloga :)))
na którym oczywiście .....
po naciśnięciu na nazwę Candy zostaniecie przekierowani na drugi blog.

Tak więc do wyboru do koloru - kto co woli Candy lub wymianka?
A może jedno i drugie?:)))
Miłej zabawy.


P.S. Dziewczyny mam prośbę do osób zapisujących się na wymiankę - jak wysyłacie do mnie email ze swoim adresem, który mam przesłać potem waszej wylosowance proszę żebyście umieściły też swoją nazwę blogową żebym wiedziała, z którego bloga piszecie:) ułatwi mi to identyfikację waszych osób. 
P.S.2
Ponieważ padło pytanie co należy wykonać w wymiance odpowiadam -  nie ograniczam wymianki tylko do biżuterii można zrobić co się chce - scrap, decuopage, biżuterię, prace szydełkowe, krzyżykowe, drutowe, Tildy.....itd. Ma być zachowany styl jesienny w pracach:) i tyle. A czy na przykład biżuterię zrobić srebrną to myślę, że jak już będziecie wiedzieć dla kogo robicie to trzeba się będzie dopytać  tylko czy dana osoba nie ma uczulenia na rodzaj zastosowanego metalu:)

Posted by Picasa

65 komentarzy:

  1. W candy mi się nie powiodło, ale do wymianki staję chętnie :)
    http://alveaenerle.blox.pl
    gosia_danielak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, czy są jakieś wymogi dot. osób, które chcą brać udział w wymiance?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzależniona jestem od wymianek, więc tej nie mogłabym przeoczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ależ się cieszę:):) Super jest herbaciarka!Dziękuję za miłą zabawę i już piszę e-maila;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Etoline jeśli chodzi o wymogi co do osób biorących udział w wymiance to jest jeden najważniejszy - BYĆ UCZCIWYM czyli zrobić pracę jak najlepiej na nasze możliwości i wysłać ją do swojej wylosowanki terminowo. Czy to dużo jeśli chodzi o wymogi? Chyba nie. Jeśli masz ochotę to zapraszam do wymiankowej zabawy:) Cieszę się, że już są pierwsze osoby:)) i mam nadzieję, że będzie nas dużo więcej. Pozdrawiam wszystkich zaglądających na moje blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie cieszę się z wygranej! Zaraz napiszę maila ze swoim adresem :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance :)
    A Candy oczwiście nie wygrałam:( gratulacje dla zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez chce dolaczyc do wymianki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z chęcią wezmę udział w wymiance :) opublikowałam już banerek wyslałam adres, mam nadzieję ,ze doszedł . i juz mam masę pomysłów na wymiankowe prezenty
    paauliska@wp.pl
    http://swiatzwyobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wymianka cieszy się w sumie pierwszego dnia po ogłoszeniu taką popularnością:) im nas więcej tym fajniej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Gratuluje zwycięzcom :)
    2. Wprawdzie wymianki to żadna nowość dla mnie jednak w blogowej wymiance jeszcze nie brałam udziału. Myślę, że przyszedł czas to zmienić, więc z ogromną chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance
    Pozdrawiam http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranym:)
    Z chęcią zapiszę się na Twoją jesienną wymiankę:)bo też lubię te zabawy:)
    Moje dane prześlę na Twojego @
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli mogę to się zapisuje na tą wymiankę, chodziło mi o to czy np biżu ma być wykonana w konkretnej technice, lub np w srebrze...?

    OdpowiedzUsuń
  15. Etoile witaj w wymiance:) odpowiedź na twoje pytanie w poście w dopisce p.s.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jesienne kolorki...zapisuję się...
    jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam ponownie
    Nie mogę znaleźć na stronce Twojego adresu @ więc zostawiam moje dane tutaj
    http://ulotnechwile-artpracownia.blogspot.com/
    ulotnechwile_artpracownia@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulotne Chwile adres email jest w tym poście:) Ale dla przypomnienia sylwiairena76@tlen.pl idę na swoją pocztę napisać do ciebie:)
    Wiadomość wysłana:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojo! I ja mamwielką ochotę wziąść udział w Twojej wymiance! Zapisuję sie obiema rekoma :)
    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz do Ciebie wpadłam a tu już taka niespodzianka. Uwielbiam WYmianki!!!!
    Zapisuje się obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam na wymiankę z Twojego candy i......zapisuję się i ja :)
    Uwielbiam wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja też się zapisuję!
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wymianki zapisuje sie szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez się zgłaszam na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  26. z miłą chęcią zapisuję się do zabawy:))
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com

    Moje dane masz, więc chyba nie muszę wysyłać? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się na wymiankę:))
    Zaraz wysyłam maila.
    Info o wymiance już wisi na moim blogu:)
    pozdrawiam!

    http://aleksandranut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Artystko oczywiście nie musisz mi przesyłać danych:) fajnie że zapisałaś się na moją wymiankę:) Witaj Olu miło mi cię poznać:) Pozdrawiam wszystkie uczestniczki wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja zapisze się na wymianke ;)
    jot-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja też się pisze na wymiankę :D http://maggie-paperfields.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja bardzo chętnie się zapisuję i gorąco pozdrawiam
    http://dompoddebem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja polecam się łaskawej pamięci. http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja chętnie coś jesiennego przygotuję i wyślę :)
    Banerek zawieszony. Pozdrawiam! zuzanioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką ochotą zgłaszam się do udziału w wymiance...pozdrawiam
    http://reni-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się z chęcią. Pozdrawiam!:)

    http://alicjawkrainieszpargalow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja też spróbuję :)
    http://imbirkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To będzie mój pierwszy raz ;)
    Myślę, że skoro wszyscy tak chwalą, to chyba będzie fajna zabawa :)
    http://www.kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurcze 2 dni myslałam nad tym czy powinnam sie zapisać ,czy zdążę.. mam juz pomysł tylko boje sie czy wywiążę sie na czas , to by była moja 2 wymianka ... i nie moge się powstrzymać.. ZAPISUJE SIE!
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Na pewno mnie tu nie zabraknie :D
    Proszę o dopisanie do zabawy, dane podeślę jeszcze dziś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - trochę słodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja także chciałabym wziąć udział...
    http://mojehandmade.blogspot.com/
    mgszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też chcę:) Może któryś z moich aniołków znajdzie nowy dom:)
    www.blahostkimalejmi.blogspot.com
    maya22228@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale mnie skusiłaś tą wymianką :).Chętnie się zapisuję :) Chciałam prędzej,ale nie mogłam pisać komentarzy.Pozdrawiam Kasia
    P.S.Moje dane chyba masz,jakby co to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie wezmę udział :)
    http://jestcudnie-izary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. też się zapisuje - to moja pierwsza wymianka:)
    zaraz prześlę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z ogromną przyjemnością zapiszę się na Twoją wymiankę:) moja jesienna niespodzianka juz prawie gotowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja się zapiszę. Jesienne barwy to coś dla mnie. Zaraz wyślę maila.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapiszę się z chęcią . Mam już kilka pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się i ja.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pojawiam się i znikam ;)
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
  50. Z lekką tremą zapisuję się na moja pierwszą wymiankę! :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  51. miałam już nie brać udziału w wymiankach....ale to chyba uzależnienie:)))...więc się zapisuję!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ahhh jaka fajna wymianka, uwielbiam magię barw jesiennych!!! Jeśli mogę, to i ja się dopiszę z wielką przyjemnością i oczywiście zapraszam do siebie na candy i wymiamkę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie mam bloga ale stronę www gdzie prezentuję swoje prace :) Czy też mogę się zapisać na wymiankę??

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj Cohenna oczywiście, że możesz dołączyć do wymianki:) Prześlij swoje dane adresowe. Bardzo się cieszę, że nas już tyle jest do wymianki:))) w weekend losowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  55. Wraz z jesiennymi pozdrowieniami, przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  56. Zastanawiałam się i zastanawiałam i zadecydowałam, że chętnie się zapiszę na Twoją wymiankę :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Uff, ostatni dzień i zdążyłam... Z chęcią się zapiszę, uwielbiam wymianki :)
    www.moj-dom-rozany.blogspot.com

    katarynkaja(a)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie ma to jak dobra motywacja odświeżenia bloga a ta wymianka to taka mega motywacja ;)

    www.kreatywneogrody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam
    Cieszę się, ze jeszcze zdążyłam na wymiankę, na którą chętnie się zapisuję:)
    http://arts-ooak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się na wymiankę .Chyba zdążyłam?

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisy kończą się dziewczyny dziś o 23.59 więc oby dwie zdążyłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Link do prac Lunko :)
    http://millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/2011/09/wymianka-jesienna.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.