wtorek, 30 grudnia 2014

Nieskończoność i nowy rok

Witajcie, serdecznie,

w ten przedostatni dzień roku. Miałam dziś wkleić Wam skopiowane jakieś życzenia sylwestrowe, ale wolę napisać od siebie parę słów, mniej lub bardziej składnych.....

Jaki był ten 2014 rok? Obfitował na pewno w różne wydarzenia, zarówno wywołujące u mnie uśmiech jak i łzy. Rok, w którym poznałam wspaniałe osoby, dzięki, którym udało mi się przetrwać te cięższe chwile, kiedy dopada człowieka zwątpienie. One dodały mi siły i wiary w moje możliwości. Rok zmian we mnie (które następują cały czas). Rok twórczych dni i nocy, ale i braku weny (oby tego drugiego jak najmniej w nowym roku). Rok, który wiele mnie nauczył.
Jaki będzie rok 2015? Tego nie wiem, ale mam nadzieję, że zarówno dla Was jak i dla mnie będzie rokiem, gdzie odkryjemy nieznane zakamarki naszych dusz, gdzie będziemy wyznaczać sobie nowe cele do osiągnięcia, gdzie będziemy rozwijać to co w nas najpiękniejsze i najcenniejsze.

Życzę Wam cudownego 2015 roku wypełnionego dobrą energią.

Dziś w końcówce jeszcze tego starego roku ostatnia praca beadingowa. Jest nią naszyjnik "Nieskończoność" nie przypadkowo taka jego nazwa. Tak jak wszechświat jest nieskończony tak i człowiek, który jest cząstką kosmosu (a niektórzy nawet twierdzą, że sam stanowi taki mikrokosmos) jest nieskończony i zgłębić wszystkie jego zakamarki jest nieustającą pracą. Tym bardziej, że kolejne lata kształtują nas i odkrywamy cały czas w sobie coś nowego. Tak więc, przedstawiam Wam "Nieskończoność" - donut jaspisu cesarskiego połączonego z pirytem w centrum, którego umieściłam tygrysie oko.

"Nieskończoność"














Chciałam Wam również podziękować za wszystkie piękne komentarze jakie zostawiacie pod moimi pracami i tu na blogu jak i na moim fan page - dziękuję z całego serca.

I tym o to wpisem kończę stary rok by powitać z radością nowy, oby dla Nas wszystkich lepszy.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

27 komentarzy:

  1. Przepiękna praca. Twoja inspiracja jest niesamowita, a ten kamień wygląda "nieziemsko" :) W Twoich pracach widać kunszt i pomysł, ale ta podoba mi się wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci z całego serca za tak przemiłe słowa <3

      Usuń
  2. Sylwio dla Ciebie i całej Twojej rodziny wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze. Mnóstwa powodów do radości, dużo zdrowia i tego co sprawi, że będziesz szczęśliwszą.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka <3 dziękuję ci z całego serca za życzenia <3

      Usuń
  3. Koło czasu :) Piękny, wspaniałe kolory! Oby jak najwięcej tej weny w Nowym Roku, zwłaszcza obfitującej w takie cuda :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie i za miłe słowa o naszyjniku i za życzenia <3

      Usuń
  4. Piękny :) podoba mi się określenie Rudej - "koło czasu", bardzo trafnie :) ta końcówka roku wszystkich skłania ku przemyśleniom, mnie też :) Ale najważnijesze to skupić się tylko na tych dobrych momentach, a ze złych wyciagnąć wnioski :) Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, nieskończonej ilośći pomysłów i oby były tak piękne jak owa w/w "Nieskończoność" :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Karolina <3 tak najważniejsze są te dobre momenty :) dziękuję ci <3 za wszystko

      Usuń
  5. Cudowny i imponujący. Niech Ci się szczęści w Nowym Roku i wena nie opuszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity jest ten jaspis - jak ocean. Można na niego patrzeć i patrzeć i w nieskończoność. Pięknie go ubrałaś - nie można było inaczej. Idealny wisior. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten jaspis zauroczył mnie jak tylko go zobaczyłam :) dziękuję ci Elu <3

      Usuń
  7. Przepiękny naszyjnik! Sam jaspis jest już magiczny, ale oprawą jeszcze podkreśliłaś jego niezwykłość. Życzę Ci, aby Nowy Rok przyniósł wyłącznie same pozytywne wydarzenia, żeby obfitował w zdrowie, szczęście i mnóstwo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękna praca, sam kamień jest już zachwycający, ale oprawa dodała mu wielowymiarowości. Jest tajemniczo i intrygująco, a do tego w cudownych kolorach!
    Wszystkiego dobrego Sylwia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję ci z całego serca za przemiłe słowa <3 i za życzenia <3

      Usuń
  9. Dziewczyny napisały już wszystko - Przepiekny !!! :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie Marzena i również cudownego roku :)

      Usuń
  10. Ale cudo!!! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wisior, świetny pomysł na wykorzystanie tego kamyka, prezentuje się naprawdę kosmicznie:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie Natalia za miłe słowa i za życzenia :)

      Usuń
  12. Śliczna praca, bardzo intrygująca:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za komentarz i życzenia :)

      Usuń
  13. Wszystkiego wymarzonego w 2015 roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.