poniedziałek, 18 lutego 2013

Przedwiośnie

"Przedwiośnie" pod takim tytułem rozpoczęła się wczoraj nowa Siłownia Twórcza na Turkusowym Hamaku. Jak przystało na nasz Zespół powstało parę prac jako podpowiedź, jak można się z tematem zmierzyć:) U mnie padło tym razem na krokusy i kolor fioletowy i tak na przedwiośniu w mojej pracowni zakwitły krokusy na pudełku:)




Ostatnio dużo powstaje sutaszowej biżuterii jedną z nich wykonałam też na siłownię - wisior "Krokus"  - centralny kamień to kwarc, mniejsze to ametysty i próba haftu peyote wykonanego dorbnicą toho 11 silver lined milky lavender. Do doskonałości jeszcze daleko ale pierwsze próby za mną;)
Wisior "Krokus"




I tak o to do mojej pracowni wkracza powoli "Przedwiośnie" a was zapraszam do zapoznania się ze szczegółami Siłowni  - myślę, że temat jest bardzo miły a i nagrody zachęcające:) więcej informacji znajdziecie TU.



Już wkrótce kolejne rzeczy, które powstają w moim Uroczysku:)
Pozdrawiam was wszystkich serdecznie wasza Sylwia - Luna

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wisiorek, śliczne kolory. :) Chociaż chyba bardziej podobałby mi się w pionie, ale to już takie moje widzi-mi-się. :) W poziomie wygląda oryginalniej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace cudne, nic tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Ciebie, Sylwuś. Jest co podziwiać!
    Ostatnie prace bardzo ładne. Ale ja niezmiernie zazdroszczę umiejętności sutaszowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne prace przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko piękne, a wisior - oczu oderwać nie mogę - to zastrzyk pozytywnej energii z rana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne pudełeczko ale wiesz, że Twój sutasz ma w moim sercu swój własny kącik i nikt go stamtąd nie wyrwie nijak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne pudełeczko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ prześliczne Ci to wyszło, wiosennie i czuje się już przedwiośnie urocze pudełko, wisior nietuzinkowy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności tworzysz i mnie zawsze zadziwiasz tą biżuterią .Jakie to musisz mieć sprytne paluszki żeby takie drobnice w całość zespolić.Piękny wisior .Moim kamieniem jest kamień księżycowy bo ja rak jestem i turkusy,perły chyba Jest jeszcze jeden taki różowy jasny ale ja nigdy nie mogę nazwy zapamiętać)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.