niedziela, 21 października 2012

Carmen i pstrykanie...

Dziś komplet Carmen - kiedyś wykonałam dla przyjaciółki kolczyki. Parę tygodni temu poprosiła mnie o dorobienie bransoletki i tak o to pojawiła się i bransoletka - dobrze, że moja przyjaciółka jest cierpliwa bo trochę to trwało. Przed wami stare kolczyki i nowa bransoletka:)

"Carmen"







Ostatnio lubię robić różne zdjęcia. Dziś pokażę wam parę z nich - nie są najwyższych lotów, ale mnie się podobają ;) niech żyje samozachwyt :P i tak moje wrzosowisko przydomowe uwiecznione zostało :) Zdjęć jest oczywiście znacznie więcej, ale wiadomo, że co za dużo to nie zdrowo ;)






Dziękuję wam, że jesteście ze mną na moim bogu i że zaglądacie też na Turkusowy Hamak:), na którym kolejna 3 edycja siłowni twórczej w pastelowych kolorach i super nagrody do wygrania:) Zachęcam was do spróbowania swoich sił - więcej informacji o siłowni znajdziecie TU

Pozdrawiam was słonecznie wasza Sylwia - Luna


20 komentarzy:

  1. cudnie wygląda ten komplecik, uwielbiam czerwień :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Jak wszystkie Twoje sutaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kompozycja! A co to za kamienie w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a kamienie w środku to masa perłowa barwiona na czerwono, a czarne to fasetowane korale szklane.

      Usuń
  4. Śliczny ten komplecik i jakoś tak akurat z jesienią mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet:) Rób dalej zdjęcia ślicznie Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow piękny komplet :) taki idealnie wpasowany w trwającą właśnie, kolorową porę roku

    No a wrzos ubóstwiam, więc zdjęcia Twoje podziwiam i zazdroszczę odrobinę, bo nie mam tak pięknego wrzosu u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jaki ten komplet cudny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo energetyczny komplet :) Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzosy zawsze wyglądają zupełnie jak nie wrzosy przy zdjęciu z bardzo bliska, nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie... Piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny koplecik i fotki
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo! Cudowna Carmen. Widziałam , że w Hollywood gwiazdy zabijają się za taką biżuterią , a to ty ją dla nich robisz. Jeśli nie , to nie wiedzą ile tracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu kome4ntarz wywołała z rana u mnie szeroki uśmiech:))) dziękuję ci serdecznie - tym bardziej, że są dziewczyny w kraju, które robią o wiele piękniejszą biżuterię soutache. Ja staram się ale jeszcze długa droga przede mną do doskonałości. Pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  12. Właśnie!!!!! A ja ostatnio myślę o czerwieni, a tu czerwono o Luny!! Wspaniałe!
    Jak Walerka zobaczy, to zwariuje na ich punkcie:D
    AAA... już widziała, i oczywiście zachwycona:D
    Buuuziam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  13. HIHIHJI...MOJA PRZYJACIÓLKA ZAWSZE NAJDŁUŻEJ MUSI CZEKAĆ NA MOJE WYPOCINKI.....PIĘKNY KOMPLET:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet jest piękny :) ognisty kolorek :)
    Zapraszam Cię Luna na moją wymiankę: http://corale-art.blogspot.com/2012/10/wymianka-swiateczna-u-corale-rt.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dobrze mają Twoje przyjaciółki..Takie cudeńka:)
    Wrzosy czy też wrzośce (nie odróżniam) cudowne:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.