czwartek, 31 stycznia 2013

Moja pracownia i tutorial - decoupage jak z kuferka babci...shabby chic

Witajcie, jakiś czas temu mój mąż zaczął robić z jednego z pokoi na poddaszu pracownie dla mnie :D nie mogę się doczekać kiedy już przeniosę moje wszsytkie szpargały (które teraz poniewierają się po całym domu) w jedno miejsce:) już są ściany pomalowane i podłoga zrobiona:) i już zaplanowana zabudowa na jednej ścianie:) ależ się cieszę!!! A tak to się póki co prezentuje:)


Póki co niewiele;) ale już się cieszę i nie mogę doczekać tych chwil spędzonych na tworzeniu w moim zaciszu, w moim Uroczysku Luny stworzonym dla mnie przez mojego kochanego męża na naszym poddaszu:) 
Zapraszam was dziś również na Turkusowy Hamak, gdzie czeka na was mój tutorial pokazujący w jaki sposób można stworzyć szkatułkę na biżuterię - tą którą pokazywałam wam parę dni temu już w poście. Myślę, że ten kurs przyda się zwłaszcza osobom, które zaczynają swoją przygodę z decoupage:)

Dziękuję wam za przepiękne komentarze pod poprzednim postem:) jesteście kochane dziewczyny, aż skrzydła człowiekowi rosną czytając je:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna.

21 komentarzy:

  1. Moja pracownia jest dokładnie na takim samym etapie jak Twoja:-) również nie mogę doczekać się, kiedy pojawią się mebelki i będę mogła w niej "tworzyć":)!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie:) nie ma jak własna pracownia:D pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  2. Pracownia zapowiada się bardzo dobrze!!! W mojej tylko ściany narazie stoją nieotynkowane, ale pomalutku.
    Tutorial napewno się przyda, wiedzy nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! nieładnie zazdrościć, ale zazdroszczę pracowni :) Niech Ci się dobrze pracuje. Teraz to dopiero będziesz cuda robić, bo w specjalnym do tego miejscu. Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś haha wiem że nie ładnie ;) ale wiem co czujesz bo miałam tak samo jak widziałam pracownie dziewczyn:)

      Usuń
  4. Cieszę się razem z Tobą. Ja akurat mam swój kącik (a włąściwie wielki kąt :) ) tylko cały czas w fazie udoskonalania. TYm samym brakuje mu podłóg, ściany nie są malowane, ale mam mebelki i ciszę... A ta jest dla mnie zbawienna jak dłubię.
    Czekam niecierpliwie na zdjęcia dokończonej świątyni, bo takie zdjęcia szalenie mnie inspirują do przekształcania własnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak cisza;) to to co czasem by mi się przydało ;) buziaki

      Usuń
  5. Ależ zazdroszczę takiej pracowni! Wspaniale mieć taki swój azyl z przestrzenią uporządkowaną tylko po swojemu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie - dlatego ona powstaje by być uporządkowana;) po mojemu:)

      Usuń
  6. Ale Ci zazdroszczę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uprzejmie zazdraszczam tak pięknej powierzchni do zagospodarowania tylko dla Ciebie... wspaniała przestrzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. No powtórzyłabym za Nurrgulą , eh szkoda mówić , tylko mnie rozdrazniasz !, ja też bym chciała taką pracownię , ale o tym to moge pomarzyć... znowu kusisz tym tutkiem i myslisz ,że bym sobie poradziła !!!!!! już lece zobaczyć, buziak , jutro napisze bo teraz myslec juz nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej alez cudne miejsce ci mąż szykuje:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdraszczam. Ja się chyb nigdy nie doczekam pracowni. Na razie poczyniłam pewne zmiany w moim kąciku żeby ułatwić sobie życie ale cóż to jest w porównaniu z pracownią !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fastidious response in return of this difficulty with solid arguments
    and telling everything about that.

    My webpage PBU Dental

    OdpowiedzUsuń
  12. Good article! We will be linking to this great content on our website.
    Keep up the good writing.

    Here is my blog :: root canal cost

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tutek... zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.