wtorek, 11 kwietnia 2017

Marzanna

Wiem wiem ten post powinien być 21 marca. Niestety życie płata figle i nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli lub sobie zaplanowali. Więc dziś będzie o Marzannie. Pod koniec lutego jedna z moich facebookowych znajomych poprosiła żebym wykonała jej komplet biżuterii w kolorach zieleni i żółci - kolory od razu skojarzyły mi się z nadchodzącą wiosną stąd i od razu wiedziałam, że biżuterię nazwę "Marzanna".
Marzanna  jak wiecie zapewne to imię słowiańskiej bogini związanej z zimą, śmiercią, zaświatami, ale także odnawiającym się życiem i wiosennym urodzajem. I tą drugą wersję lubię bardziej. Bo wraz z Marzanną wszak nadchodzi radość z rozwijającego się życia wokół nas. I tak w przemyśleniach powoli powstał poniższy komplet :)

Komplet "Marzanna"




Na biżuterię składają się: wisior, bransoletka i kolczyki - dwustronne. Minerały, których użyłam do stworzenia kompletu to: owale zielonego jadeitu oraz żółty owal agatu brazylijskiego, ponadto żółte łezki jadeitów fasetowanych, oraz kulki zielonych agatów brazylijskich fasetowanych i miodowe kulki nefrytu. Kolczyki są dwustronne. Zakończenia w kolczykach i bransoletce to srebro próby 925.
Całość utrzymana w kolorystyce modnej w tym roku barwy grennery (panteon kolorów 2017).









Biżuterię tą zgłaszam na wyzwanie Szuflady :) komplet ma 8  różnych kolorów.


Życzę Wam spokojnego tygodnia, a ja zmykam do kolejnych projektów biżuteryjnych - pozdrawiam  Sylwia

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie energetyczne "cukiereczki", od samego patrzenia robi się człowiekowi weselej :) Świetny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosny i optymistyczny komplet, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczny komplecik :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki takie moje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria jest przepiękna! Nie mniej nie odnajduję na niej sześciu różnych kolorów (nie odcieni).
    Serdecznie zapraszam do przygotowania na Szufladowe wyzwanie mega kolorowego biżutka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napiszę ... wow... niesamowite kolorki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, nietuzinkowe biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że też juz wyczekujesz wiosny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wiosenny komplet i chociaz juz lato to patrząc... chce się zaczerpnąć swieżego wiosennego powietrza, kiedy jeszcze wszystko pączkuje... tak wlasnie zrobiłam na widok tej zieleni

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.