poniedziałek, 5 stycznia 2015

Małe co nie co ;)


Witajcie serdecznie,
dziś drugi z postów trochę nietypowych ;) ale jak dla mnie ważnych :)




 Dziś krótkie podsumowanie mojego udziału w akcji Biżureryjki dla WOŚP :)
Od jesieni 2014 roku rozpoczęły się prace nad różnymi projektami biżuteryjnymi w ramach akcji Biżuteryjki dla WOŚP aby na 23 finał znów dołożyć swoją cegiełkę z tego co kochamy najbardziej, czyli naszej twórczości. Miałam i ja przyjemność uczestniczyć w paru projektach i w jednym z nich być współkoordynatorem i wykonać elementy składowe do nich a dziś zachęcam Was do licytacji tych cudownych projektów.


- najbardziej chyba spektakularny projekt tegorocznej edycji to Al - Shamaal dla wielbicieli i miłośników koni prezenterka i napierśnik
http://aukcje.wosp.org.pl/prezenterka-i-napiersnik-al-shamaal-bizuteryjki-i1234262

 Al Shamaal i Karina w obiektywie Jolania photography


Mój wkład do projektu

- kolejnym dużym projektem równie cudownym i tajemniczym był projekt Mystic Emerald, czyli przepiękna torebka z aplikacją sutaszową
http://aukcje.wosp.org.pl/mystic-emerald-unikalna-torebka-sutasz-bizuteryjki-i1232576


 (modelka: Kamila Szczawińska,  foto: Anka Górajka, make up: Ann Wygoda, fryzura: Justyna Zastąpiło, stylizacja: Eliza Radomska, Anna Sycz, postprodukcja: Magdalena Ramos – DZIĘKUJEMY z całego serca!
Zdjęcia do kampanii zostały zrobione w Showroomie GPoland. Do stylizacji, zostały wykorzystane ubrania z najnowszych kolekcji AXARA, PINKO, ANTONY MORATO oraz U.S. POLO ASSN. Dziękujemy za wypożyczenie butów do sesji marce Loft 37)
 
Do tego projektu powstały 3 bransoletki w jednej z nich miałam swój mały udział - Gaja
http://aukcje.wosp.org.pl/bransoletka-gaja-charmsy-sutasz-bizuteryjki-i1234212


I mój wkład w te projekty

- i kolejny magiczny projekt to kolia Princess's dream, która w cudny sposób podkreśli urok każdej panny młodej
http://aukcje.wosp.org.pl/princess-s-dream-kolia-slubna-bizuteryjki-i1227144

 
W projekcie tym powstały również bransoletki przy jednej z nich Głębi oceanu miałam przyjemność pracować
http://aukcje.wosp.org.pl/glebia-oceanu-dwie-bransoletki-8-cudnych-charmsow-i1227109


Mój wkład w te projekty (tu już widać ciut zmęczenia i spania po 3-4 godziny na dobę - ale czego nie robi się dla ważnych celów)

- i mieniąca się kroplami wody Kolia deszczowa - przecudna i jedyna w swoim rodzaju, gdzie też dołożyłam swoje kropelki
http://aukcje.wosp.org.pl/kolia-deszczowa-i-kolczyki-bizuteryjki-swarovski-i1227138




I najbardziej miły memu sercu projekt, gdzie moja córka Agata wykonała jeden z elementów, a ja tylko podpowiedziałam jej jak go wykonać - bransoletka Kolorowe marzenie jedna z 15 projektów dziecięcych gdzie dzieci biżuteryjek wykonały samodzielnie prace i przekazały je na licytację
http://aukcje.wosp.org.pl/kolorowe-marzenie-bransoletka-dziecieca-charmsy-i1227587


I wkład mojej Agaty w projekt dziecięcy :)

Jako mama jestem bardzo dumna z mojej córki i tego, że chciała wnieść tym samym choć kawałek swojego młodego serca w pomoc innym. Gdzie zamiast siedzieć przy komputerze, czy przed ekranem telewizora poświęciła swój czas i zrobiła coś bezinteresownie. A jako nauczycielka wiem, że niestety bardzo często ciężko jest wydobyć cokolwiek od dzieci bezinteresownie. Ale po tym projekcie "Dzieci grają dla dzieci" zaczynam wierzyć, że i wśród młodego pokolenia rosną osoby, którym nie jest obojętny los innych.

O wszystkich projektach, które powstały w ramach akcji Biżuteryjki dla WOŚP możecie przeczytać tu: http://bizuteryjkidlawosp.pl/ .

Zachęcam Was do licytacji aukcji :)
Pozdrawiam serdecznie Sylwia

22 komentarze:

  1. Napracowałaś się w szczytnym celu! Prace wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite prace, strasznie podoba mi się idea tworzenia "po kawałku", przez różne Artystki. wyszło coś nieprawdopodobnego i mam ogromną nadzieję, że pójdzie to za naprawdę wysokie ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i cudowna akcja. Fantastycznie, że córka też ją wsparła:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemały wkład miałaś :) wszystkie projekty są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Was:) Śledzę blog Biżuteryjek na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję w imieniu Biżuteryjek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, ile razy trafiam na to Twoje nowe zdjęcie nie mogę przestać się uśmiechać. Bardzo zaraźliwy masz uśmiech :))
    Gratuluje takiej pracowitości w tegorocznej akcji, jest godna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Asiu, że mój uśmiech sprawa i tobie radość :) a w tej akcji fakt troszkę zrobiłam - i powiem ci że mam już pomysł na cały projekt na następną edycję (mam nadzieję, że będzie :) ) pozdrawiam cię ciepło :)

      Usuń
  8. Sylwia, jak miło zobaczyć cię ( choć tylko na zdjęciu ) taką uśmiechniętą :)) Dziewczyno, promieniejesz szczęściem! Ale wcale się nie dziwię, bo masz swój ogromny wkład w tegoroczny WOŚP. Projekty są mega fajne, ale Al - Shamaal bije wszystkie. To jest po prostu coś niesamowitego! I ogromne brawa dla Agatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Was szczerze dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria, jest na co patrzeć i co podziwiać, nie jedna osoab chciała by tak potrafić :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.