wtorek, 30 września 2014

Jesienna rozgrzewka ;)

Witajcie, rzutem na taśmę publikuję post w ostatnich chwilach września :)
Ponieważ za oknami coraz krótsze dni się robią i poranki już chłodne - u mnie nawet z przymrozkami - trzeba więc pomyśleć o czymś ciepłym. Może to być herbatka z malinami ale równie dobrze może być też biżuteria w gorących kolorach jesiennych :) np w czerwieni, którą to biżuterię wykonałam na cykliczne wyzwanie u Danusi :)

"Jesień"















Przepraszam za ilość zdjęć, ale troszkę pracy kosztowało mnie wykończenie tego kompletu koralikami toho i chciałam Wam pokazać efekt moich paru ładnych godzin dłubania. 

Co do koloru czerwonego kojarzy się on mi z ciepłem, miłością, seksem, władzą. Lubię ten kolor - kiedyś ubierałam się w jeden z odcieni czerwieni - ceglany. Kto wie może do niego wrócę znów :)

Zmykam już bo jutro o 5 rano pobudka - wasze blogi odwiedzę na dniach. Spokojnej nocy.

Pozdrawiam Sylwia

75 komentarzy:

  1. O matuchno kochana , normalnie mnie zatkało z wrażenia . Komplet jest cudowny !!!!!!!! Musiał kosztowac mnóstwo pracy i cierpliwoścci. Gratuluję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu za przemiłe słowa - tak dużo cierpliwości :) pozdrawiam również

      Usuń
  2. Piekna praca kolor czerwony spokojny ciepły , wykończenie doceniam bo bardzo staranne ;) wisior skradł moje serduszko :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie Marzena - twoje prace też są przepiękne :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Sylwio super,cieszę się że bawisz się z nami.Jest powód do świętowania i trzeba otwierac szamapana,bo jest was już ponad 70 .
    Kochana komplecik jest prześliczny ,a sutasz uwielbiam choć na żywo nigdy nie miałam okazji zobaczyć .Jutro pojawi się nowy kolorek także zapraszam do dalszej zabawy.
    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu :) tak to super powód do świętowania :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Ale cudny ten komplet. Wszystko takie równiutkie i dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet jest rzeczywiście wielkiej urody. W dodatku misternie wykonany i precyzyjnie wykończony. A te piękne zdjęcia dobrze się ogląda. Nie szkodzi że dużo, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie za przemiłe słowa :* pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękna !, zrobiło się jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet jesienny, czerwień juz taka bardziej jesienna, super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonany a z precyzją wykończony - gratuluję. Komplecik istnie jesienny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać tą cudowną precyzję, wyszło bardzo ładnie. A ja dodatkowo jestem zakochana w tym drewienku, na którym odbywa się sesja;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję ci ślicznie :) a co do drewienka to jest część naszego domu - mąż latem wymieniał parę desek w szycie ściany i nie mogłam pozwolić żeby się takie cudo zmarnowało ;) super na nich robi się zdjęcia :)

      Usuń
  10. Twoja praca jest cudna. Gratuluje zdolnych i zgrabnych raczek oraz duzo cierpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło jeju, ale cudeńko :) Pięknie wykończony i cudny komplecik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :) kolorki idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik ci wyszedł. A największe wrażenie zrobiła na mnie mistrzowska precyzja wykończenia, co w przypadku sutaszu nie jest wcale takie oczywiste ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agata - widziałam twoje prace i jestem pod wielkim wrażeniem, cuda tworzysz

      Usuń
  14. Świetny komplet! Widać,że kosztował sporo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria, nawet cudna, bo piękna to za małe słowo i dziękuję za pokazanie " lewej " strony, to wiele wyjaśnia, przynajmniej mi, wiem dobrze ile kosztuje pracy i ile trzeba godzin spędzić, by tak to wyglądało !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci pięknie za przemiłe słowa :) i cieszę się, że pokazanie drugiej strony mojej pracy ci się przydało :) pozdrawiam

      Usuń
  16. Cudna biżuteria rewelacja wyszła!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie Basiu :) dla ciebie coś się już tworzy :)

      Usuń
  18. Cudowna praca a wykończenie mistrzowskie, kiedyś spróbowałam zrobić mały sutasz i wiem ile trzeba cierpliwości i pracy do wykonania tak dobrze zrobionej pracy, podziwiam:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję ci prześlicznie za miłe słowa :)

      Usuń
  19. Przepiękny komplet! Kolory niesamowite, a na zdjęciach z naturą... jesień w pełnej krasie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na halloweenowy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od samego patrzenia już mnie te kolorki rozgrzały :-) Komplet cudeńko i widać, że dopracowany. Zwłaszcza wisior mnie oczarował, a wykończenie jest cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny komplecik, a jak pięknie wykończony tył, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I cóż można powiedzieć - przepiękny komplet. Jeśli mój monitor nie przekłamuje, to ten odcień czerwieni lubię najbardziej - jest taki niesamowicie ciepły. Ślicznie dobrałaś koraliki i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko robi się zdjęcia kolorowi czerwonemu ;) to jest taki koralowy odcień czerwieni bo i z koralów morskich jest wykonany - dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  23. Biżuteria sama w sobie przepiękna a wykończenie to istny majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteria śliczna .Precyzja zachwyca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne komplecik, nie wiem który bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj dziękuję - to jest jeden komplet biżuterii tylko zdjęcia pokazują przód i tył pracy :)

      Usuń
  26. Super komplet! Ale powiedz moja droga, co to za kaboszony? Wisior szczególnie mi się podoba ze względu na koraliki pośrodku tego kaboszonu - wygląda to bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - co do minerałów to jest to koral - w kolczykach są to monety z dziurką przez środek a w wisiorze to koral donut a środek po prostu wypełniłam bronzytową kulką i ponieważ jeszcze miejsce było dorobiłam obszycie z koralików toho

      Usuń
  27. Śliczny komplet. Kolorystyka i wykonanie zachwycają :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cuda, sam kolor prawdziwie jesienny i niesamowicie wpadający w oko, no i precyzja wykonania!!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję ci pięknie :) staram się jak mogę coraz precyzyjniej robić moją biżuterię - choć tu nie obyło się bez potknięć na zewnętrznej linii sutaszu w wisiorze :( ale jest to spowodowane sposobem doszycia sznurków zewnętrznych już do wcześniej zamontowanej pikotki z koralików toho (może kiedyś wykonam ten element idealnie)

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne kolory, podziwiam umiejętność poskładania czegoś tak misternego ze zwykłych sznureczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka piękna, rozgrzewająca biżuteria, w sam raz na nadchodzącą szarówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała biżuteria, pełna ciepła i uroku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz Sylwia jak ja uwielbiam twój sutasz. Za prostotę, elegancję, umiar i harmonię. I za perfekcyjny dobór kolorów. Nie mogę się napatrzeć na ten cudny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu <3 dziękuję ci z całego serca za te słowa <3 jest mi tak ciepło na sercu teraz :) całusy

      Usuń
  34. Prześliczny komplet. Wspaniale zaprezentowałaś go na tle jesiennych obrazów.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakże się cieszę że do Ciebie trafiłam raz to dlatego że praca Twoja jest piękna i warto ją podziwiać, a dwa to tak jak i ja mieszkasz w woj. świętokrzyskim:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj serdecznie - dziękuje za miłe słowa - a można wiedzieć gdzie mieszkasz? Może dało by się kiedyś spotkać na kawce i coś wspólnie stworzyć :)

      Usuń
  36. Przepiękny komplet :) idealne jesienne barwy :D aż żałuję ze jestem ruda bo kolczyki zlały by się z moimi włoskami he;) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :) a co do koloru zawsze można wykonać biżuterię w innym :) np. zielonym, który wydaje mi się idealnie pasującym do rudego :) pozdrawiam

      Usuń
  37. Śliczny komplet! Przypadłby do gustu mojej mamie :) ps. Świetne wykończenia! Chyba też zacznę pokazywać u siebie "obie strony medalu" :p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzeczywiście rzutem na taśmę - sutaszową. :) Bardzo jesienne te Twoje odcienie czerwieni, takie ciepłe, smaczne i całość miła dla oka. Coś tam delikatnie jest z symetrią w wisiorze - mi się kiedyś zdarzyło zauważyć "skos" dopiero po całkowitym zakończeniu pracy, jak już nosiłam. Ale to się raczej nie rzuca mocno w oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ cudowne niesamowity komplet

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Komplet zjawiskowy!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sylwio jaki piękny jesienny komplet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.