środa, 20 maja 2015

Sen nocy letniej

Witam Was serdecznie :)

długi czas nic tu nie pisałam, ale nie oznacza to, że nic nie powstaje. Jedynie co mój czas i możliwości do pisania na blogu skórczyły się drastycznie. W ostatnim czasie paru tygodni zajełam się koordynowaniem 5 projektów charytatywnych - póki co więcej na ich temat nie mogę Wam napisać. Jak tylko będziemy mogli zdradzić co się dzieje (a dzieje się po prostu pięknie) napiszę Wam o tym. Oprócz koordynacji tych projektów cały czas tworzę nowe rzeczy i zarówno biżuterię jak i inne rzeczy.

Dziś chciałam Wam pokazać kolczyki, jakie powstały zainsporowane baletem "Sen nocy letniej"

"Sen nocy letniej"



Półprodukty do ich stworzenia zasponsorował sklep Onsyks.eu za co serdecznie dziękuję :)


Widoczne na zdjęciu półprodukty możecie nabyć tu:

Kolczyki "Sen nocy letniej" powstały jako wyraz fascynacji muzyką towarzyszącą baletowi - TU możecie posłuchać i obejrzeć fragment tego przedstawienia. 







Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra "Wyjątkowe kobiety - Maria Skłodowska-Curie" - nieskończoność, księżyc jako kształt a sen nocy? To sen jaki każdy naukowiec ma o odkryciu ważnej rzeczy dla ludzkości. 



Dziś krótko bardzo bo i pora późna i nie wiele snu zostało.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Sylwia

16 komentarzy:

  1. Sylwio są idealnym "zauroczeniem" tego baletu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ma coś z księżycowej poświaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Sen nocy letniej' piękny aż ciarki przechodzą. Nic dziwnego, że stworzyłaś tak piękną pracę pod wpływem takiego obrazu.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , kojarzą mi się ze sztuką wschodu,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka, bardzo mi się podoba pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są!

    nigdy bym nie wpadła na to, żeby połączyć w jednej pracy balet i chemię... a Ty to zrobiłaś tak wdzięcznie i poetycko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, takie księżycowe, tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe kolczuki Luny- cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwia, jesteś najbardziej zapracowaną osobą jaką znam, dlatego nie wiem jak znajdujesz czas i pomysły na takie projekty! Kolczyki są niezwykłe, ja bym je określiła mianem kropli drążącej skałę, przez ich kształt. Bo przecież Curie była jedną z pierwszych kobiet naukowców, działających z sukcesem, niewątpliwie przetarła drogę innym kobietom chcącym realizować się zawodowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jak zawsze magiczne ale to juz cała Ty czarujesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo naprawdę śliczne :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia Ty jak zawsze mnie zaskakujesz !!! są piękne.

    a onyks to ja powinnam pogonić - jako stałemu klientowi (włączając w to kursiki w piątek będziemy z ferajną) też mogłabym mieć wreszcie jakiś prezent od nich do tworzenia :) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ła, fantastyczne, takich kolczyków z shibori jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.