piątek, 24 kwietnia 2015

Malowane słońcem

Witajcie,

co jakiś czas wracam do pierwszej techniki, którą zaczęłam moją przygodę z rękodziełem, czyli do decoupage. Choć tym razem to nie można nazwać tego decoupage. Dostałam jakiś czas temu zlecenie na wykonanie chlebaka. Miał być pomalowany na odcień miodowy z napisem "Bread" i esami floresami. I tak powstał taki o to chlebaczek, gdzie napis i esy floresy namalowane są przeze mnie ręcznie.

Chlebak "Bread"




W takim chlebaku miło będzie trzymać świeży, pachnący chleb czy bułki :)

Dziś korzystając z pięknego poranka poszłam na mały spacer nad staw, który mamy w naszej miejscowości. Bardzo lubię robić zdjęcia, jak ja to nazywam "pod światło". Daje to bardzo ciekawe efekty, taką inną perspektywę. Poniżej parę zdjęć ze spaceru niech i Wam umilą chwile spędzane na przykład teraz w pracy.

Malowane słońcem








Chciałam też podzielić się z Wami moim szczęściem :) mój naszyjnk "Earth" zdobył wyróżnienie w konkursie organizownym przez Szufladę :) serdecznie dziękuję jury Szuflady za tą nagrodę :) dodaje ona skrzydeł mi do dalszego tworzenia :)



Zapraszam również na Turkusowy Hamak, gdzie właśnie ruszyła nowa Siłownia Twórcza "Koty" :) jedną z nagród będzie możliwość wykonania przeze mnie dla zwycięzcy biżuterii :)



I dziś to by było na tyle, ale już niedługo kolejne rzeczy pojawią się na blogu - tworzy się coś, a nawet kilka cosi ;) 

Pozdrawiam słonecznie Sylwia

10 komentarzy:

  1. 4 i ostatnie zdjęcie mnie rozłożyły- cudownie! Gratuluję wyróżnienie- wcale się nie dziwię:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam pewna, że zostaniesz doceniona w Szufladzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chlebak i śliczne zdjęcia, gratuluję wyróżnienia w "Szufladzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyroznienia zasluzylas w pelni

    a esy floresy podziwiam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny chlebak, jak równiutko wymalowany :) Zdjęcia bardzo klimatyczne - też muszę sobie w końcu pobiegać z aparatem, bo tak cudnie teraz wszystko wygląda :)
    PS: Oczywiście gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Sylwio, w tej formie po raz pierwszy, choć już rozmawiamy. Nie mogę ominąć tego posta, bo to od tego naszyjnika się zaczęło. EARTH a dla mnie Współistnienie, nie widziałam piekniejszej formy, zarówno w kształcie jak i barwach. Podziwiam i gratuluję chociaż powinnaś wygrać. A chlebak, w tej formie także jest jak współistnienie z chlebkiem. Dodam że w takim chlebaku trzyma się chlebek w lnianej ściereczce, bo nie plesnieje, ale nie ten ze sklepu, tylko z naszego piekarnika. Pozdrawiam serdecznie z miasta z czakramem, chociażby małym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak pięknie. A chlebak masz taki jak mój. A jak taki porządny chlebak to do niego pasuje tylko porządny chlebuś, taki na zakwasie, bez drożdży. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Chlebak jest piękny. Ale u Ciebie wspaniale! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia w wyzwaniu Szuflady. Po kod rabatowy na wysyłkę z księgarni decomade.pl proszę o kontakt bok@decomade.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.