środa, 22 lutego 2017

"Sophie"

Witajcie późną porą,

dziś chciałam Wam pokazać projekt, nad którym prace rozpoczęłam jakiś czas temu. Projekt ewaluował znacznie od pierwotnego pomysłu. Tak to czasem bywa. Ale myślę, że końcowy efekt nie jest taki zły.

Komplet "Sophie"










"Sophie" to komplet, na który składa się naszyjnik i kolczyki. Do jego powstania użyłam kaboszonów Lunasoft o niezwykłym efekcie optycznym oraz koralików fire polish, toho, myiuki i pereł seashell. Połączenie tych wszystkich materiałów, pochodzących głównie ze sklepu Royal-Stone dało bardzo ciekawy efekt wizualny. Komplet "Sophie" doskonale nada się do uzupełnienia stroju wieczorowego, ślubnego lub weselnego - biżuteria jest dostępna.

Biżuterię zgłaszam na wyzwanie Szuflady :)


Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

9 komentarzy:

  1. na bogato-piękny komplet..śliczne te kaboszony:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca ,myślę że już wygrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Każdy element świetnie się komponuje z innymi, nic nie przytłacza, super. Powodzenia w wyzwaniu :-) i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet! Co za kolor, te kaboszony nadają fantastyczny efekt. Niesamowita praca.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet!Jestem w nim zakochana!
    Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super komplet! Życzę powodzenia w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał ! Przecudnej urody komplet biżuterii :):)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.