czwartek, 23 marca 2017

Ślubne ozdoby

Witajcie,
ostatnie dni upłynęły mi na paru sprawach prywatnych, ale udało mi się też nocami wykonać ozdoby do włosów, które mogą uświetnić fryzury ślubne lub komunijne - według potrzeby chwili :) Dwie ozdoby wykonane są z kryształków oraz perełek koloru białego, a trzecia ozdoba wykonana jest techniką sutaszową z białych jadeitów i perełek.

Ozdoba do włosów nr 1


Ozdoba do włosów nr 2


Ozdoba do włosów nr 3



Do ozdób jest możliwość dorobienia biżuterii np naszyjników, kolczyków, klipsów, bransoletek - według potrzeb :)

Życzę Wam spokojnego wieczoru i zmykam do kolejnych projektów - Sylwia
#Ślub #weading #bridal #bridalhair #weddingfashion #weddingstyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.