niedziela, 11 lipca 2010

czas wróżek, elfów i czarownic







Bardzo lubię w swoim decoupage wykorzystywać motywy z wróżkami, elfami i czarownicami. Powstają wtedy nietuzinkowe prace, które mają w sobie magię i do końca nigdy nie wiem jaki będzie efekt końcowy takiej pracy. Tak jakby te magiczne postaci same tworzyly te przedmioty:)
Pisałam wczoraj, że zrobiłam decu, które normalnie bym wyrzuciła, ale cos mnie tknęło żeby jednak zostawić. I w taki oto sposób powstała czerwono-kremowa butelka z czarownicą:) jest to efekt zmieszania farb akrylowych różnych firm. Na drugim zdjęciu moja obecna "produkcja" decubutelek:) w końcu w cos trzeba wlać naleweczki;) a czemu nie w piękne butelki. A i grzybki już są więc słoiczki też mile widziane będą:)

A to nasza kotka Jaga, która wystawiła się na "sprzedaż";) korzystając z zamieszania związanego ze sprzątaniem kotłowni.
Życzę słonecznej niedzieli.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj miło oglądać Twoje prace również na blogu:)
    Pozdrowienia z wizażu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey! This poѕt could not be wгitten аny better!
    Reading through thіs post reminds me of my old гoom mаte!
    He always kept chatting about this. I ωіll
    forward this pаge tо him. Faiгlу
    certain he will have a good read. Thank you for shаring!



    Mу web page - credit counseling

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.