sobota, 31 lipca 2010

Jak pięknie być kobietą


Każda z nas ma swoje sposoby na podkreślenie swojego piękna. Jednym z nich jest biżuteria. W dzisiejszych czasach wybór wzorów, kolorów i materiałów do tworzenia biżuterii jest ogromny. wszystko zależy od naszej pomysłowości. Ja z racji zajmowania się decoupage uwielbiam łączyć naturalne kamienie z elementami wykonanymi techniką decoupage. Dzięki temu można uzyskiwać ciekawe motywy w biżuterii i dobrać je do każdego stylu. A oto przykład jednego z kompletu. Składa się on z korali dwóch drewnianych bransoletek i kolczyków. Zastosowane kamienie naturalne to ametyst. Zestaw jest pięknym dopełnieniem letnich strojów.

2 komentarze:

  1. Ale piękności super:):):)

    Dziękuję za komentarz:*

    A czy w Krakowie będę-nie wiem. Nie mam zielonego pojęcia. Z jednej strony bardzo bym chciała. A z drugiej-jakoś odechciało mi się wyjazdów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Joasiuniu za odiwedziny na moim blogu:)
    i mam nadzieję, że jednak zobaczymy się w Krakowie na zlocie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.