czwartek, 4 listopada 2010

czas prezentów




Dziś przedstawiam wam ostatnio wykonane przeze mnie skrzynki dla dwóch dziewczynek, które będą mieścić w sobie ich różne skarby. Jest to ciekawy pomysł na prezent. Tym razem w głowie mi wrzosowo, co widać po kolorystyce skrzyneczek. Zdjęcia niestety robiła w sztucznym świetle, więc nie oddają one faktycznego koloru skrzynek. Przy okazji chciałam podziękować wszsytkim za odwiedzanie mojego bloga i za ciepłe komentarze do moich prac:)























































5 komentarzy:

  1. Ta wrzosowa skrzyneczka jest bajeczna, nie mogę się na nią napatrzeć :) Będę musiała sobie taką sprawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ OZDOBIONE PRZEZ PANIĄ PRZEDMIOTY. DZIĘKI INFORMACJOM ZAMIESZCZONYM NA TEJ STRONCE KUPIŁAM SOBIE KLEJ DO DECOUPAGE NA PORCELANIE I MAM TERAZ RÓŻNE WĄTPLIOWŚCI NP. 1) CZY WARSTWĘ KLEJU NANOSIĆ NALEŻY TYLKO NA WYCIĘTY OBRAZEK CZY CAŁY PRZEDMIOT 2) CZYM NALEŻY PRZESZLIFOWAĆ NIERÓWNOŚCI?? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA WSZELKIE INFORMACJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się wam podobają moje prace:) i że odwiedzacie mój blog:)
    Co do decoupage na porcelanie to klej nakładamy na całą powierzchnię przedmiotu uważając tylko żeby nie była to gruba warstwa ponieważ później przy wypalaniu te grubsze fragmenty niestety żółkną:( nieróności szlifujemy papierem ściernym o gramaturze 600 i 800. Jeśli mamy doczynienia z powierzchnią drewnianą wtedy gramatura papieru może być mniejsza ale do porcelany taka jak podałam. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO DZIĘKUJE ZA INFORMACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.