poniedziałek, 29 listopada 2010

Etui na okulary







Parę tygodni temu moja koleżanka z wizażu pokazała na swoim wątku przepiękne etui na okulary. Pozazdorściłam;) a ponieważ etui mam więc postanowiłam, ze tez sobie zrobię. Hm etap malowania farbą podkładową był najprostszy. Potem pojawiły się schody - co ja właściwie chcę umieścić na moim etui? Jaki motyw, jaki kolor? No i zaczęło się paro tygodniowe debatowanie. Na szczęście dziś mogę juz zaprezentować wam moje etui na okulary:) Niektórzy zauważą zmarszczki na motywie są one wynikiem zastosowania papieru ryzowego.

7 komentarzy:

  1. piękne to etui;) heh... ja pozazdroscić mogę... ale okulary noszę na nosie i etui się gdzieś wala... więc szkoda zachodu dla mojej dodatkowej pary oczu;)choć przedmiot przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam zawsze problem z równym nałożeniem farby, a twoje aż lśni od gładzi :) Mnie nawet lakier nie ratuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak poza tym, tez masz problem z dostępem na wizaz.pl? nie ładuje mi się już z dobę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Agnes i Little za komentarze:) co do wizażu to faktycznie cały wczorajszy dzięń nie mogłam się dostać na stronę - wogółe jej nie wyświetlało. A dziś jest komunikat że jest bardzo duża awaria serwerów. Więc pozostaje nam czekać cierpliwie aż naprawią. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny matyw i bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super etui!!! jestem poprostu pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne!!!!! robisz bardzo ładne rzeczy, pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.