niedziela, 11 grudnia 2011

I zrobiło się świątecznie...

W moje sypialni tworzą się sutaszowe gwiezdne biżutki, a stół w kuchni znów gości decoupage:) Praca wre na całego - zamówienia, wymianki....... widać, że święta się zbliżają.

Na forum Wizaż przystąpiłam do dwóch wymianek:) jedna to wymianka biżuteryjna " List do Świętego Mikołaja czyli biżuteryjne spełnienie marzeń! :D"  
zasady były takie że dostaje się list do świętego Mikołaja i zdjęcie pomocnicze;) od dziewczyny, która była wylosowana dla was i tworzy się na tej bazie biżutki. O to zdjęcie, które dostałam:



Na tą wymiankę powstał komplecik -

"Betlejemska gwiazda"

Zdjęcie dzięki uprzejmości Naili czyli właścicielki kompleciku:)

Druga wymianka na Wizażu, w której uczestniczę to wymianka wśród nas dekupażystek - "Dekupażki się wymieniają" :) Moje prezenciki już dotarły więc mogę je pokazać - na swoje jeszcze czekam. tym razem każda z nas miała przygotować prezenciki dla dwóch osób.
Oto co poczyniłam dla moich koleżanek:)






Tworzą się cały czas i inne rzeczy wymiankowe ale to już w następnych postach:) Dziękuję, że zaglądacie tu i zostawiacie ślad po swojej wizycie to dla mnie dodatkowy doping do tworzenia:) Pozdrawiam ciepło Sylwia.

10 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty, oczu nie mogę oderwać od Gwiazdy Betlejemskiej :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty bardzo udane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawego wyzwania się podjęłaś, bo na zdjęciu kwiaty i zima i Mikołaj i kociak a wszystko w odcieniach niebieskich. "Betlejemska gwiazda" wspaniale pasuje, tylko pozazdrościć właścicielce kompletu. Prace decu też bardzo ciekawe, świetny pomysł na zawieszki z płyt kompaktowych, a puszki na pierniki(chyba)są kapitalne, szczególnie ta pierwsza ze śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenty zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja widzę zdekupażowane płyty CD/DVD? (; Bo jeśli tak, to nie mam na co czekać, tylko wyciągam swoje stare i nieprzydatne, co by je w coś ślicznego przemienić. (;
    I wszystkie prace są piękne! Ale i tak płyty podbiły me serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi te płytki też wpadły w oko świetny pomysł, reszta prezencików miodzio :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się dziewczyny, że moje ozdoby świąteczne podobają się wam:) I faktycznie te zawieszki to z płyt CD:))) Jest ich troszkę u mnie w domu niestety nie nadają się do użytku więc zamiast ich wyrzucać postanowiłam je wykorzystać jako ozdoby świąteczne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka,wspaniałe pomysły:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też bardzo podobają sie Twoje wynalazki z plyt-zachwycające! A o pudełkach juz nie wspomne- superowe ;-)
    Pozdrawiam emi29w

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyty są genialne. Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł. Piekne prace.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.