czwartek, 8 grudnia 2011

Nie lada wyzwanie i co z tego wynikło....

Około dwóch tygodni temu dostałam email. Dostaję ich trochę codziennie ale nie takie.... W wiadomości było zlecenie od mężczyzny na dwie bransoletki - jedna miała być dla kobiety a druga ...... druga moi mili dla tego właśnie  mężczyzny. Wyzwanie dla mnie niesamowite bo biżuterii dla płci przeciwnej jeszcze nie robiłam. Ale podjęłam rękawicę. Miałam podane, żę ma być w kolorystyce brązowo - czarnej i na styl średniowiecznej biżuterii. Materiały od razu mi się skojarzyły i tak do stworzenia tej biżuterii wybrałam lawę i onyks. Ale dłużej zeszło ze wzorem. Przejrzałam parę stron z biżuterią w stylu średniowiecznym wiedziałam, że musi być ona prosta bez żadnych udziwnień. Gdy po paru dniach myślenia siadłam w końcu do szycia przypomniało mi się, że mój kochany małżonek robił swego czasu piękne plecionki z rzemieni - poprosiłam Krzysia o to żeby mi pokazał na sutaszowych sznurkach swoją plecionkę. Spodobało mi się i to bardzo:)))) I tak o to powstała bransoletka męska

"Moc wulkanu"










A dla dziewczyny powstała:

"Perła oceanu"






"Perła oceanu" wykonana jest z minerałów: lapis lazuli, hematytów, korala białego i masy perłowej.
Wiem już że bransoletki zachwyciły zamawiającego. Co mnie bardzo cieszy:)

Przysyłacie również pierwsze prace wymiankowe - prześliczne są. Oczywiście na koniec wymianki będzie podsumowanie:) Pozdrawiam serdecznie:)

8 komentarzy:

  1. Och faktycznie wyzwanie! Obydwie branzoletki fajnie się prezentują, ale powiem Ci, że ta męska jest super, taka z charakterem.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są, mnie urzekła męska... moje kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekała mnie ta męska bransa... :) Naprawdę bardzo mi się spodobała (tylko nie patrz na mnie dziwnie ;))Super wybrnęłaś z zadania :) Wniosek: oby jak najczęściej Ci się takie trafiały, bo fajnie Ci to wychodzi :) Pozdrawiam prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobała ta męska bransoletka! Super pomysł! Szkoda, że mój mąż nie lubi tego typu biżuterii :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie wyzwanie nie lada gratka,ale wywiązałaś się z niego znakomicie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cuda podziwiałam już na forum :)
    Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana!!! Do tej pory nie doszedł do mnie adresik wymiankowy. Piszę dopiero teraz, gdyż jestem w szpitalu i nie mam zbyt dobrego dojścia do internetu.

    szkofia@hotmail.com
    ajayu-kurmi@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , jedna i druga są na prawdę urocze. To być może nieco dziwne , jednak mnie zauroczyła bransoletka tzw. męska. I wzór i kolorystyka są takie bardzo moje.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.