sobota, 17 grudnia 2011

Ostatnia fascynacja... i o wymiankach świątecznych.....:)

Ostatnimi czasy zafascynowałam się plecionkami - kto czytał post o męskiej bransoletce ten wie, że nauczył mnie tego mój najukochańszy mąż:) I tak powstały kolejne prace z serii plecionek sutaszowych:) Pierwsza to kolczyki "Sople lodu"  - koral biały i kryształki, które są częścią składową prezentu wymiankowego "Z gwiazdką w tle" (mogę pokazać bo już prezent dotarł na miejsce:) )

 cały prezencik:)


Kolejna wymianka tym razem prywatna :) z Artystką 26 która zrobiła na moją prośbę śliczne tildowe koniki  - dziewczynkę i chłopczyka oczywiście dla moich pociech (zdjęcia będą ale dopiero 24 grudnia bo to prezent pod choinkę, a czasem moja córka zagląda na bloga;) ) Dziękuję ci Kasiu bardzo koniki są urocze:)))) A ja dla Kasi zrobiłam naszyjnik w kolorach takich jak chciała Kasia. O to przed wami 

"Magnolia"








Ale to nie wszystko :)))) brałam udział również w wymiance na Wizażu na wątku biżuteryjnym o czym pisałam poprzednio pokazując wam co zrobiłam :)  a teraz chwalę się co dostałam od Gosi Jestem szczęściarą, która dostała takie mega cuda:))) Pierwsze zdjęcie to moje słowo - klucz pod, który Gosia musiałam zrobić dla mnie prezent. Wywiązała się na 6+:)))








To nie wszystkie moje świąteczne wymianki;) ale nie chcę was zanudzić;) Następne w kolejnych postach.

Przypominam dziewczyny że mija też czas na wysyłanie prezentów w mojej świąteczno - karnawałowej wymiance!!!!

8 komentarzy:

  1. cudne są te prezenciki oj cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka! Śliczne rzeczy dostałaś :) A plecionki - rewelacja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile tu wspaniałości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne plecionki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wymianka super. a oplatance swietny pomysl i wychodzi rewelacyjnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi plecionkami :) A prezenty wymiankowe...super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci - Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje plecionki,
    naprawde super.
    Dziękuję za możliwość udziału w Twojej wymiance.
    Życzę Ci cudownych, pelnych ciepła, radości, miłości i wszelkiej pomyślności Świąt Bożego Narodzenia.

    ps: a ja jeszcze moich paczuszek nie otwarłam.. czekam na moment otwierania ich pod choinką :))) jutro się pochwale na blogu :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.