środa, 11 stycznia 2012

"Majowy bez" zimą:)))

Jeszcze przed świętami umówiłam się na wymiankę z Moniką z Ulotnych Chwil. Spodobały mi się bardzo karteczki świąteczne, które robi Monika. Dzięki tej wymiance ja miałam (bo większość oczywiście już wydałam wraz z życzeniami świątecznymi) karteczki a Monika dostała bransoletkę i zawieszkę i ciut przydasiów oczywiście. Chciałam tu podziękować Monice za jej cierpliwość ponieważ niestety nie wyrobiłam się z prezentami dla niej przed świętami, ale mam nadzieję że taki prezent na nowy rok też jest fajny:) Same/i oceńcie.

bransoletka "Majowy bez" - howlit purpurowy, masa perłowa





wisior "Zmierzch" - agat pasiasty, lawa




Od Moniki dostałam takie cuda:)





Dziękuję Moniczko za wymiankę:))))


22 komentarze:

  1. ale piękna plecionka sutaszowa, jestem pod megawrażeniem, pozdrawiam i zapraszam na candy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent cieszy nawet bez specjalnej okazji :) Przepiękna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka - prawdziwe CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest pozachwycać się bzem w zimie, piękna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za te przemiłe słowa:) i witam też nowe twarze w gronie komentujących:) Wiecie jak ważne jest żeby słyszeć opinie o swoich pracach - człowiek nabiera wtedy weny do dalszego tworzenia. Pozdrawiam was serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bransoletka sama bym chciała taką ^^ Moja młoda po oglądnięciu pierwszego zdjęcia stwierdziła że to korona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bzy, a ten wyjątkowo urodziwy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj kochana
    Czasami warto poczekać na taki prezent:)
    Jestem przeszczęśliwa, a bransoletkę będę miała niedługo okazję założyć:)
    Ściskam serdecznie i bardzo dziękuję za wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. NIESAMOWITA ta bransoleta, jak to się mówi "szczęka mi opadła", wow, coś przepięknego!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bransoletka jest niesamowita! Już będzie mi sie śniła po nocach:))) Marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna bransoletka i wisior też jest piękny - pięknie tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lejecie dziewczyny miód na moje serce - bardzo ale to bardzo wam dziękuję :)))
    a przede wszystkim że tu zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad:) Pozdrawiam was ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniała i bogata. Ale .... (może Monika się i obrazi) moja ładniejsza :))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wspaniała ta bransoletka! Kolor piękny i te sutaszowe esy-floresy - bomba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dysiaczku twoja jest przepiękna i Moniki też:) każda jest po prostu tak na prawdę inna:)
    Anabel dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, majowy bez mnie powalił na kolana.....mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nurrgulo normalnie nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę z twoich słów - dużo one dla mnie znaczą :)
    Qrko - dziękuję ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki dostałaś,ale Twoja bransoletka to rewelacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletka jest prześliczna, super że wymieniasz się swoją pracą, talentem i sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło mi że podoba się wam bransoletka:) a co do wymieniania się jest to niesamowite uczucie dawać coś drugiej osobie, którą uszczęśliwia się czymś zrobionym z głębi serca. Bo w każdej mojej pracy jest cząstka mnie i mojej duszy:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.