sobota, 7 stycznia 2012

Odkurzanie szuflad....

Troszkę jeszcze wietrzenia szuflad, a raczej zasobów zdjęciowych sprzed świąt:) Tyle się działo, że jeszcze parę prac mi umknęło w gonitwie przedświątecznej:)
Wymieniłam się z moją koleżanką wizażową za piękne bombki szydełkowe na choinkę zrobiłam jej i jej córkom sutaszową biżuterię.

I tak powstały:
Kamea - wykonana z kwarcu w otoczeniu sutaszu i koronki


Kolczyki "Woda i Ziemia" - wykonane z jaspisu akwarela i masy prełowej
Kolczyki "Letni sen" - wykonane z turkmenitu germańskiego


Do kompletu oczywiście dodałam trochę przydasi, słodkości i herbatek:)

W zamian Mariola zrobiła dla mnie takie cuda w ilości normalnie hurtowej za co bardzo serdecznie dziękuję:))))




Dzięki czemu moja choinka była cudowna, a i gwiazdek starczyło też na dekorację nocnego stoliczka w sypialni i okna w kuchni:)



Tak wymianki są super:))))) Zapraszam wszystkich do wymianki blogowej zapisy do 21 stycznia TU


11 komentarzy:

  1. To chyba fajna sprawa takie wymianki... Może ja też kiedyś spróbuję? Coraz bardziej mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko wymianki są super:)))) Zapraszam na moją zapisy do 21 stycznia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie czytałam o tej wymiance. Temat mi odpowiada bardzo:) Ale niestety nie dam rady z powodu terminu i budżetu, już cały wyczerpałam i zuzyłam ostatni kawałek srebra :D. No chyba że coś się zmieni jeszcze przed końcem stycznia u mnie ;) Ale na pewno pod koniec lutego będzie lepiej, i jeśli będzie następna wymianka, i podpasuje mi z tematem, to na pewno się zapiszę. Ciekawi mnie zwłaszcza wymianka z osobami które robią coś zupełnie innego niż ja :)To chyba idealny sposób żeby poznać nowe rzeczy, techniki i ludzi przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Marzenko:) dlatego staram się żeby przy losowaniu par była zachowana różnorodność:) Serdecznie cię zapraszam na następną wymiankę jak budżet ci pozwoli - chyba że byłabyś zainteresowana kiedyś wymianką prywatną ze mną to też zapraszam:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace :)
    A ja cały czas zmieniam zdanie co mogę zrobić na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wymianka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku... woda i ziemia są bajeczne.. zresztą... cała Twoja biżuteria jest bajeczna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sobie zrobiłyście przedświąteczne prezenty ,same cukiereczki ,kiedy Ty masz na to czas hi hi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne, piękne

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.