niedziela, 22 stycznia 2012

Wymianka z magią w tle - PARY:)))

Witajcie pewnie już wszystkie czekacie niecierpliwie na wiadomość dla kogo robicie magiczny prezent:) Losowanie przeprowadzone. Zimowa wróżka nad nim czuwała.





Oto wymiankowe pary:

3) Kurolka - Ivo
10) AnioleQ7 - KaJa
11) Ania - Ela17
16) Kasica53 - Tenshi 
19) Małgorzata Mangosia - Luna:) 

Mam nadzieję dziewczyny, że jesteście zadowolone z losowania:) przesyłki mają się znaleźć najpóźniej u waszych wymiankowych par do 25 lutego!!! Mam nadzieję, że nikt nie zawiedzie - pamiętajcie każda z nas czeka z niecierpliwością na swój prezent. Powodzenia i wiele weny twórczej. Uciekam wysyłać emaile z adresami:))


PRZYPOMINAM DZIEWCZYNY ŻE PACZKI WYSYŁAMY LISTEM POLECONYM ŻEBY MIEĆ DOWÓD NADANIA
ZDJĘCIA PREZENTÓW WYMIANKOWYCH I POTWIERDZENIE NADANIA PRZESYŁACIE DO MNIE NA EMAIL!!!


 





14 komentarzy:

  1. Super! To moja druga wymianka i bardzo spodobała mi się taka forma zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się Edytko:) dużo weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już wczoraj w nocy stworzyłam :) i myślę co by tu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wysłać poleconym ekonomicznym? Zawsze to zaoszczędzone kilka groszy, które można przeznaczyć na powiększenie zawartości paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beretto-art można poleconym zwykłym nie trzeba priorytetem ważne żeby było potwierdzenie nadania i żeby paczuszka doszła do 24 lutego do twojej wymiankowej pary:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że znam już swoją parę :).

    Przygotowanie niespodzianki jest już w toku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysły juz są, niedługo zacznę działać. Tylko żeby mnie tak od razu Mariolą nazywać ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło , że ktoś się cieszy z wymianki i z prezencików . Ja nadal nie dostałam swojej przesyłki z wymiamki świąteczno - noworocznej .Przykro mi bardzo.Teraz będę mocno się zastanawiać czy brać udział w następnych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bebciu - b pisałam ci jaka jest sytuacja z twoją parą wymiankową powiedziała, żę do końca stycznia prześle zaległy prezent. Nie wiem zobaczymy. Daj znać 1 lutego jaka jest sytuacja. Pozdrawiam cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się cieszę , że znam juz swoją parę... a wolno podpytywac o zainteresowania?

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu myślę, że wolno zapytać o zainteresowania - w końcu po to losuję was w pary żebyście się też przy okazji lepiej poznały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię serdecznie do serialowej zabawy. Szczegóły już niebawem u mnie na blogu:) Pozdrawiam!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już trochę stworzyłam jeszcze tylko jeden dodatek i gotowe:) pozdrawiam zapraszam do mnie po wyróżnienie i na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię "Księżycowa Dziewczyno" z Uroczyska do zabawy serialowej, która właśnie przetacza się przez blogi:) Jeśli masz na nią ochotę zajrzyj do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.