sobota, 4 stycznia 2014

Wielkie serce kilkuste Biżuteryjek

Witajcie dziś chciałam Wam napisać o akcji Biżuteryjek:) miałam ogromną przyjemność włączyć się  wraz z innymi dziewczynami zajmującymi się tworzeniem biżuterii do akcji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Powstały cudne rzeczy i już ruszyły pierwsze aukcje!!!!!!! Zapraszam Was do obejrzenia i licytowania bo każda złotówka jest bardzo ważna :) Aukcji będzie przybywać systematycznie więc zaglądajcie i podziwiajcie co pięćset biżuteryjek stworzyło na tegoroczną Orkiestrę:)



Udostępnijcie swoim znajomym link do naszych aukcji  - Polacy mają wielkie serca!!!!

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

4 komentarze:

  1. Sledze na blogu bizuteryjek tegoroczne prace, jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest tego całe mnóstwo przepięknych prac :)

      Usuń
  2. Witaj, ja również śledzę aukcje, brałam udział w kilku projektach i dziś namierzyłam Cię przy bransoletce srebrno złotej, miło Cie było zobaczyć na zdjęciu :) Piękne pudełko szukam Twoich prac dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu :) miło mi niezmiernie :) ja też podziwiałam cuda jakie zrobiłaś :) pozdrawiam ciepło

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.