środa, 1 stycznia 2014

Czas podsumowań - 2013

Witajcie, powiem szczerze miałam w tym roku nie robić podsumowania, ale....jednak je zrobię z czystej ciekawości co zmajstrowałam w 2013 roku. Żeby jednak nie zanudzać Was zbyt dużą ilością zdjęć i postów (bo jednak troszkę się tego uzbierało w różnych technikach rękodzielniczych) postaram się to zrobić raz i konkretnie;)
Zacznę od tego od czego zaczęłam moją przygodę z rękodziełem a więc od techniki decoupage i o to krótki kolaż rzeczy, które stworzyłam - osoby zainteresowane dokładniejszymi zdjęciami odsyłam do postów z 2013 roku :)


Kolejną moją dziedziną rzemiosła, w której uwielbiam tworzyć jest biżuteria soutache - daje ona niesamowite możliwości, ponieważ można ją łączyć z różnymi innymi technikami biżuteryjnymi :)


W tym roku również zaczęłam uczyć się nowej techniki biżuteryjnej beadingu  - daleko jeszcze mi do mistrzyń tej dziedziny rzemiosła, ale mam nadzieję, że niedługo i moje prace będą znacznie lepsze w tym zakresie.


Na przełomie 2012 i 2013 roku Emila moja blogowa przyjaciółka zaraziła mnie haftem krzyżowym - nie powstało dużo prac w nim ale jednak coś powstało. I oczywiście haft wykorzystałam do tworzenia przede wszystkim biżuterii.

 Przystąpiłam też do paru projektów w ramach akcji Biżuteryjki dla WOŚP, o której możecie przeczytać klikając na zamieszczony baner w prawym górnym rogu - warto tam zajrzeć bo cuda powstały :) A poniżej mój wkład w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (elementy do Supernovej, pudełko na jedną z bransoletek charmsowych i serduszka do dwóch bransoletek charmsowych)


I to już wszystko co powstało w mojej pracowni. Mam nadzieję, że 2014 rok zarówno dla mnie jak i dla Was będzie obfitował w wenę i kreatywność i powstanie wiele pięknych rzeczy w różnych dziedzinach rękodzielniczych. Dziękuję za wszystkie piękne życzenia świąteczne i noworoczne. Pozdrawiam ciepło Wasza Sylwia - Luna.

12 komentarzy:

  1. Masa różnych, cudnych, jedynych w swoim rodzaju prac :) W każdej technice jesteś dobra, masz talent :) i kolejne pomysły na 2014 nie powinny sprawić ci żadnego problemu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie dużo wytworzyłaś przez ten roczek. Życzę Ci, aby i w tym powstało równie dużo równie pięknych prac. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Wiele pieknych prac wykonałąs , takie podsumowania jednak pokazuja ile tego było , i co zapisujesz sie na TUSAL?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorobek imponujący i niezwykle cieszący oczy swoją urodą! Życzę Ci by w tym roku był jeszcze bardziej rozbudowany ku naszej uciesze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity roczek za Tobą. Wszystkiego dobrego w tym nowym :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo tego było i to w tylu różnych technikach - pozazdrościć :)
    Oby ten rok przyniósł równie dużo (a najlepiej jeszcze więcej) twórczych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, ty pracowita mróweczko. Powstało mnóstwo pięknych rzeczy, aż strach myśleć co nam zafundujesz w 2014, a na pewno spodoba Ci się jakaś nowa technika, w końcu... takie już jesteśmy, dużo w nas możliwości, więc po nie sięgamy:) Buziaki i gratulacje za pracowitość w 2013:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masa pięknych prac! Życzę aby Nowy 2014 Rok był również obfity w cudowności a ich tworzenie sprawiało Ci multum przyjemności;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze zrobić takie podsumowanie. Ma sie świadomość niezmarnowania czasu i zostawienia czegoś po sobie, zrobienia czegoś dla innych. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dobrych rzeczy takich tylko dla Ciebie. Weny nie muszę życzyć bo wiem, że niektórzy po prostu maja w sobie to coś co muszą z siebie wydobyć na światło dzienne i wiem, że Ty do Nich należysz.Pozostaje tylko czekać na efekty aby znów cieszyć oczy. Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dzieła! Dobrego 2014 roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widząc Twoje dzieła- to miałaś bardzo pracowity rok- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.