sobota, 18 stycznia 2014

Marzenia te duże i te maleńkie...

Serdecznie witam, dziś chcę Was zachęcić do udziału w kolejnej Siłowni  Twórczej, która właśnie ruszyła na Turkusowym Hamaku:) Nowy temat to "Dziecięce marzenia" - każdy z nas kiedyś był dzieckiem i jestem pewna, że pamiętacie jeszcze  o czym w skrytości marzyłyście/liście. W czasach kiedy dorastałam nie było takiego wyboru zabawek jak obecnie. Człowiek cieszył się ze wszystkiego. Dziś sama mam dzieci i staram się spełniać ich marzenia - nie zawsze to wychodzi - wiadomo jest teraz wszystko dostępne, ale nie zawsze człowieka stać żeby spełnić każde życzenie naszych pociech. Na szczęście wiele mam jest kreatywnych i może samodzielnie wykonać cuda dla swoich dzieci :). Są to unikalne prace, w które wkładamy cząstkę siebie. Ale żeby nie przedłużać mojej pisaniny pokażę, co ja zrobiłam dla mojej córki Agaty :) wykonałam tym razem biżuterię dla jej lalki :) kolorystykę wybrała Agata i oczywiście musiał być to komplet karnawałowy :) powstała więc broszka, spinka do włosów oraz ozdoba torebki :) takie jedno małe dziecięce marzenie.....







A wy jakie cuda robicie dla swoich dzieci? Zapraszam serdecznie pokażcie je i przyłączcie się do Siłowni Twórczej "Dziecięce marzenia".

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe - nie pomyślałabym wcześniej, że można robić biżuterię dla lalek, może dlatego, że moje nigdy żadnej nie miały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu - ja też wolę jednak dla ludzi robić ale i temat st i córka spowodowały że zrobiłam tym razem dla lalki :)

      Usuń
  2. no i pięknie lala w karnawałowej biżu się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Mama spisałaś sie na medal :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się ;) pod czujnym okiem mojej córy :)

      Usuń
  4. Ale super zastaw dla eleganckiej lali:) Ja gdy byłam mała, uwielbiałam szyć dla swoich lal, myślę, że większość dziewczynek też to kocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:) ja pamiętam jak moja babcia robiła na drutach ubranka dla moich lalek były cudne:)

      Usuń
  5. Piękne te ozdoby, moje dziecko póki co ma większość zabawek stworzonych przeze mnie, jeszcze ma 2 lata cieszę się więć jej nieskomercjalizowaniem, potem będzie trudniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza mama pod słońcem to ta, która spełnia marzenia swoich pociech. Sylwia, tym razem spisałaś się na medal :). Śliczne ozdoby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się lalka prezentuje z takimi dodatkami;)) Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z tą biżuterią dla lalki, nigdy wcześniej nie widziałam takiego pomysłu, gratuluję i mam nadzieję, że córka mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja bizuteria zachwyciła pewnie nie tylko lalę !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna praca, podziwiam - te małe elemenciki wymagają dużo skupienia.
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.