poniedziałek, 3 lutego 2014

Pani Walewska

To już trzecia moja kamea niby podobna ale inna. Tym razem użyłam czerni, którą rozjaśniłam koralikami marbled opaque turquoise - amethyst (na zdjęciu niestety widać jakby miały one kolor niebieski ale w rzeczywistości kolor ich wpada w turkusową szarość. Naszyjnik powstał dla osoby, która ubiera się w biele, szarości i niebieskości. Mam nadzieję, że się podoba.

"Pani Walewska"





Zdjęcia niestety pochodzą z okresu kiedy mój aparat się zbuntował więc nie oddają uroku tego naszyjnika. Na szczęście aparat znów funkcjonuje jak należy i następne biżutki już będą miały dużo lepsze fotografie. 

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

14 komentarzy:

  1. Tytuł idealny :) a naszyjnik cudny jak i dwa poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno się spodoba, bo jest cudny....

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten naszyjnik jest przepiękny! Uwielbiam Panią Walewską! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik...byłby uzupełnieniem nie jednej stylowej sukienki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam bym taką kameą nie pogardziła ;)
    Cudna co więcej pisać :)
    Pozdrawiam ciepło
    ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior i te koraliki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknota. I to zdjęcie ....podoba mi się przebardzo! Całuję mocno!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.