niedziela, 23 lutego 2014

"Turkusowy motyl"

Witajcie, trochę przerwy miałam w blogowaniu, a to za sprawą dwutygodniowego pobytu w szpitalu - ale na szczęście w końcu mnie wypuścili ;) i zaczynam powoli wracać do tworzenia pełną parą i do.....i do czegoś jeszcze ;) ale o tym napiszę w następnym poście. Dziś na szybko pokażę Wam nad czym pracowałam będąc w szpitalu  - tak, dobrze przeczytaliście, przecież nie mogłam rozstać się na tak długo z moją pasją.
I żeby nie było nudno ;) znów w kolorach bardzo mi odpowiadających czyli TURKUS plus brąz.

"Turkusowy motyl"


Dwa zdjęcia powyżej pochodzą z nowego mojego nabytku a mianowicie namiotu bezcieniowego - dopiero rozgryzam robienie w nim zdjęć więc póki co skromnie ;) a reszta zdjęć robiona tradycyjnie na oknie plus doświetlenie z białych kartek - na szczęście dziś było trochę słońca:)








W głowie mam już 4 kolejne projekty biżuteryjne  - żeby tylko jeszcze czas znaleźć na ich realizację i będzie dobrze. Zachęcam Was do odwiedzin na Turkusowym Hamaku, gdzie czeka na Was kolejna Siłownia Twórcza. Zmykam do łóżka jutro wczesna pobudka i do pracy.

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia.

21 komentarzy:

  1. ja nie mogę...........
    ale cudne......

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, i kolory cudne i wzór. Całość wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny komplet! Uwielbiam takie połączenie kolorów! Wspaniała biżuteria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by pomyślał, że takie cuda w szpitalu powstają :-)
    Mam nadzieję, że ze sprawami zdrowotnymi już wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia, to jest piękne! Tylko nie mów, że do tego kompletu w kolorze lazurowego wybrzeża zainspirowały Cię szpitalne baseny ;-))
    Mam nadzieję, że czujesz się już dobrze i będziesz częściej raczyć nasze oczy takimi projektami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochasz ten turkus i on Ciebie kocha , piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny komplet!!! :)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest cudny!!!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne! Kolor cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet, lubię ten kolor, więc podoba mi się tym bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet! Turkus i brąz to świetne połączenie, a jak już łączą się w tak ślicznym wzorze... Super! Jestem tu dziś pierwszy raz, ale z pewnością będę zaglądać częściej! Życzę dużo zdrowia i zapraszam do mojego modelinowego świata www.tymonina-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow... Oniemiałam! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet jest niesamowity :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem, ile to trzeba mieć cierpliwości, żeby tak.... pleść:) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny komplet ;) naprawdę niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow.. Jestem totalnie zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu po raz pierwszy i jestem zachwycona! :)
    Tworzysz piękno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. W końcu znalazło się trochę czasu, żeby pobuszować po Twoim blogu :) Prace są świetne, ale tu urzekły mnie zdjęcia, bardzo lubię jak są jakieś drewienka, o które można oprzeć biżuterię :) Kolory tez mi się bardzo podobają i sama forma kompletu też jest super :) No i oczywiście dziękuje za wspomnienie o mnie tu i ówdzie ;) :* Współpraca z Tobą to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.