czwartek, 17 września 2015

Meriel

"Meriel ukochała swój leśny strumień. Tu mogła się schronić i uporządkować swoje myśli. Kiedy przebywała w swoim zakątku mogła spokojnie chłonąć świat, który ją otacza. Ale nie tylko to, co widzi większość ludzi, ale przede wszystkim subtelne wibracje, jakie wysyłała Natura. Zanurzała się w wodzie, oczyszczając swoje ciało i duszę z nagromadzonych emocji i po takiej kąpieli oddawała się medytacji i otwarciu na energię kosmosu. Te chwile w otoczeniu wody, szumu liści w koronach drzew i śpiewu ptaków dodawały jej siły do kolejnych zadań, którym musiała sprostać." autor Syliria



Komplet "Meriel" - wykonany haftem koralikowym, który otacza howlity.Kolczyki w komplecie są dwustronne. Howlit postrzegany jest, jako kamień przynoszący szczęście i powodzenie. Inspiruje artystyczne przedsięwzięcia oraz stymuluje wyobraźnię. Mówi się również, że minerał ten wzmacnia odpowiedzialność, zmysł obserwacji, cierpliwość i takt. Jest kamieniem pamięci, wiedzy i rozwoju. Dodatkowo kolor niebieski jest kolorem ochronnym.












W pracowni w trakcie tworzenia są następne rzeczy - troszkę teraz wolniej to wszystko postępuje, a to za sprawą mojego powrotu do pracy etatowej. Ale wszystko zostanie zeralizowane.

Dziękuję za to, że jesteście tu ze mną i piszecie przemiłe komentarze.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

13 komentarzy:

  1. Piękne! Cudny kolor, kształt, użycie różnych koralików i ozdobienie tyłu! Czekam na następne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci ślicznie za przemiłe słowa :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. WOW! Ale cuda! Piękny kolor - mój ulubiony. Cuda prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) miło mi to czytać - pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Śliczne! Nie przepadam za niebieski, ale Twoje przyciąga wzrok swoja delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej cieszę się, że pomimo iż nie lubisz niebieskiego praca i tak ci się podoba :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Komplet jest naprawdę piękny! Kocham turkusowy kolor, więc może nie jestem do końca obiektywna ;-) Kształt kolczyków i wisiorka jest urzekający, wykonanie bardzo staranne, a wykończenie tyłu kolczyków - po prostu genialne! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet, bardzo mi się podoba dwustronność kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory! Nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne biżutki; nie wiem czemu ale kojarzą mi się z indiańskimi ozdobami

    OdpowiedzUsuń
  8. innowacyjnośc rozwija się :) fajnie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.