poniedziałek, 16 lipca 2012

KSIĘŻYCOWA WYMIANKA:)

Ci którzy tu zaglądają do mnie wiedzą, że długo nie mogę żyć bez ..... WYMIANEK:))) a ponieważ już w czasie ogłaszania wymianki różanej miałam pomysł na następną;) więc ogłaszam co następuje:))

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA WYMIANKĘ W BLASKU KSIĘŻYCA!!!!


KILKA ZASAD
1. Napisać pod tym postem komentarz z chęcią udziału - nauczona smutnym doświadczeniem organizacji wymianek zaostrzam zasady:( mogą w niej wziąść udział osoby, które prowadzą blog co najmniej od 2011 roku i prowadzą regularne wpisy w nim - tak że można zobaczyć ich prace. Zaostrzenia nie dotyczą dziewczyn, które brały już udział w moich wymiankach i wywiązywały się z nich bez zarzutu:)
 2. Umieścić baner na swoim blogu (niestety, kto nie posiada bloga nie może wziąć udziału w wymiance). Będę odwiedzać wasze blogi tak jak zawsze to robię;)
3. Napisać e-maila do mnie (sylwiairena76@tlen.pl) ze swoim adresem oraz chęcią wysyłki za granicę. Podpisujecie się nickami blogowymi!!!!
 4. W wymiankowej paczce powinno znajdować się :
   * coś zrobionego własnoręcznie kojarzącego się z księżycem, kotami miałczącymi do księżyca, wilkami wyjącymi do Luny, zakochane pary w świetle księżyca, rzeczy w kolorze księżyca czyli srebrnym i tym co się wam kojarzy z Luną:) i jej magią:)  - kolczyki, ozdobne pudełeczka, notesy, kartki, torby itp zrobione w tej technice, w której czujecie się najlepiej
   * słodkości by nie było smutno
   * jakieś "przydasie"  - zerknijcie na blog swojej wymiankowej pary, czym się zajmuje i pod tym kontem wyślijcie jej coś co będzie jej pomocne:)
5. O wszelkich opóźnieniach (mam nadzieję, że ich nie będzie!!!) proszę mnie informować meilowo.
6. Zapisy trwają do 15  sierpnia a 16 sierpnia ogłoszę pary wymiankowe.
7. Wysyłka paczuszki najpóźniej do 11 września, by dotarła do 15 września - nie później !
8. Przed wysłaniem paczki proszę o zdjęcie zawartości w celu akceptacji prezentu!!!! (ze względu iż niestety nie wszyscy podchodzą z sercem do prezentu wymiankowego) a potem potwierdzenie wysłania.
9. Selektywnie wybiorę osoby które wezmą udział w wymiance, kto nie będzie na liście wymiankowych par niestety nie weźmie udziału w zabawie.
 Kto spóźni się z wysłaniem paczuszki (chyba, że o tym spóźnieniu powiadomi mnie) lub nie spełni wszystkich warunków niestety nie będzie brał udziału w kolejnych wymiankach.

Miło by było również żebyście zadbały o ładne zapakowanie swoich prac - może być nawet szary papier przewiązany tasiemką ale zawsze milej tak niż wysypywać zawartość z koperty. Dbajmy o siebie na wzajem!!!! Prośba też tak do was kochane mierzcie siły na zamiary jeśli ma być to prezent zrobiony na odczep to nie zapisujcie się bo to nie o to chodzi w tej zabawie. Każda z nas chce dostać coś wyjątkowego zrobionego od serca, a nie prezent, który wstyd pokazać na blogu!!!! Szanujmy się w świecie blogowym i przestrzegajmy zasad dobrego współżycia. 
Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy:))
Pozdrawiam słonecznie Sylwia - Luna

62 komentarze:

  1. Ciekawy temat Sylwio wymyśliłaś nie mam jeszcze pomysłu ale jest sporo czasu więc pewnie coś wymyślę ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się zapiszę na blaski księżyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy temat ... zapisuje się ... wieczorkiem dodam banerek bo mój laptop chwilowo się zawirusował i mąż go popołudniu naprawi ... cudny blog pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią się zapiszę bo temat ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiolu:) cieszę się że się przyłączyłaś:)

      Usuń
  5. niestety czasowo nie dam rady...ale życzę świetnej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda kochana:( ale wiem że nie raz tak jest. pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. oczywiście stawiam się i ja do wymianki...adres znasz...pozdrówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała sugestia co do mojej wymiankowej pary to nie przepadam za kotami...to by było na tyle...

      Usuń
    2. sugestia zapisana:) wyślę przy wysłaniu adresów:)

      Usuń
  7. Ja z przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwością czekam na moją parę wymiankową,adres do mnie masz .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście już z nowego bloga ,powyżej zapomniałam się przestawić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po różanej wymiance nabrałam chęci do zabawy, więc się zapisuję :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze na Twoje wymianki się zapisuję. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie łapię, za krótko prowadzę bloga :(
    Chętnie wzięłabym udział.
    Pozdrawiam i życzę udanej wymianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na wymiankę jeśli masz ochotę:) prześlij mi swoje dane na meila

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie. Chętnie wezmę udział :-)

      Usuń
  12. pierwszy raz wpisuję się u Ciebie na blogu ... lubię wymianki ... piękny temat ale ... normalnie mam zaćmienie umysłu i żadnego, konkretnego pomysłu ... jak przyjdzie do głowy to na pewno się zapiszę ...
    a tymczasem pozdrawiam z Podlasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj czekam na decyzję:) mam nadzieję pozytywną:)

      Usuń
  13. Witaj Sylwio:) Pozbierałam się trochę z mojego "nieogarnięcia" i stawiam czoło Twoim wymaganiom :) Mam nadzieję, że przygarniesz mnie do grona wielbicieli Twoich wymianek :) Pozdrawiam z deszczowego i zimnego (niestety) Świnoujścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oczywiście :) będę przypominać o terminie wysyłki;)

      Usuń
  14. Trudno się oprzeć więc jeśli można to oczywiście się zgłaszam... teraz odpoczywam troszeczkę poza moim warsztatem, ale niebawem wróce i mogę się z chęcią zabierać do pracy ;))) Pozdrawiam Cię Moja Droga bardzo serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów zaproponowałaś fantastyczny wymiankowy motyw :-) Oczywiście, że się zapisuję!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł. Zapisuję się więc i liczę na fajną zabawę. Mam wysłać adres czy go masz?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny temat wymianki...szkoda że się nie załapię, prowadzę bloga dopiero niecałe pół roku:( Życzę wszystkim radości z otrzymanych prezentów:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam i chętnie się zapisuję. Nie wiem tylko czy uzyskam akceptacje ;-( Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym się wpisać na listę ... przyjmiesz mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zrezygnuję z zabawy ... Możesz mnie wykreślić , chociaz i tak mnie jesszce nie zaakceptowałaś :(

      Usuń
    2. Kochana przepraszam za brak odpowiedzi ale byłam na urlopie i nie zajmowałam się blogiem. Nie wiem jaka jest przyczyna twojej rezygnacji z wymianki. Ale jeśli się jeszcze zastanowisz to napisz. Jest jeszcze czas do 15 sierpnia:) Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  20. Jaka szkoda :(
    Chętnie wzięłabym udział ale niestety mój blog nie spełnia warunków.
    Może następnym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam do przesłania na meila adresu:)

      Usuń
  21. Ja tez chętnie się zapiszę, o ile zostanę zaakceptowana. Czekam cierpliwie na Twoja decyzję. Adres mój zapewne masz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się
    Adres znasz ,ale jeszcze raz wyślę,bo dawno uczestniczyłam w wymiance....
    banerek jest na stronie...
    http://jawora.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział w wymiance. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. zatęskniłam za wymiankami :)
    i ja się dopisuję :) mój adres masz chyba, bo to nie pierwszy raz jak uczestniczę w zabawię :)
    http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A zrobisz taką wymianke pod tym samym tytułem po nowym roku? bo nie przeżyję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że coś w naszych klimatach będzie po nowym roku:))))

      Usuń
    2. Ok to juz sie ciesze !

      Usuń
  26. długo się zastanawiałam czy dam radę, ale w końcu się decyduję

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj
    Jeśli jest jeszcze możliwość to dopisuję się:)Bardzo lubię Twoje blogowe wymianki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego co piszesz:) i witaj na kolejnej wymiance:)

      Usuń
  28. Ok dziewczyny jutro losowanie - zapisywać się można jeszcze do 23.59;) dnia a raczej nocy dzisiejszej czyli 15 sierpnia 2012r.:))) Im nas więcej tym fajniej:)) Pozdrawiam serdecznie Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej może jeszcze się załapię,choć księżyca przy tych chmurach nie widać chętnie zajmę się tym tematem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na wyminace:) rzutem na taśmę prawie ale zdązyłaś:)

      Usuń
  30. OGŁASZAM CO NASTĘPUJE -

    ZAPISY NA WYMIANKĘ OD TEJ CHWILI ZAMKNIĘTE.

    do południa przeprowadzę losowanie spokojnej nocy wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.