poniedziałek, 24 września 2012

Wymianka "W stylu Cath Kidston"

Od dwóch dni siedzę i myślę jaki temat kolejnej wymianki wam zaproponować  - myśli moje krążą koło dwóch wydaje mi się jednakowo fajnych  (przynajmniej jak dla mnie;) ) ale dwóch na raz przecież nie dam ;)  i jak tu zdecydować? .... wiem rzucę monetą:))) na co wypadnie taki temat ogłoszę:) .... rzut monetą wylosował kolejny temat wymianki:))))

ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE 
NA WYMIANKĘ W STYLU CATH KIDSTON


Czyli na przekór niepogodzie, szarudze nadchodzących dni my pozostajemy w klimatach róż, kropek a to wszystko na pastelowym tle, które jest charakterystyczne dla tego stylu:)

KILKA ZASAD
1. Napisać pod tym postem komentarz z chęcią udziału - nauczona smutnym doświadczeniem organizacji wymianek zaostrzam zasady:( mogą w niej wziąść udział osoby, które prowadzą blog co najmniej od stycznia 2012 roku i prowadzą regularne wpisy w nim - tak że można zobaczyć ich prace. Zaostrzenia nie dotyczą dziewczyn, które brały już udział w moich wymiankach i wywiązywały się z nich bez zarzutu:)
 2. Umieścić baner na swoim blogu (niestety, kto nie posiada bloga nie może wziąć udziału w wymiance). Będę odwiedzać wasze blogi tak jak zawsze to robię;)
3. Napisać e-maila do mnie (sylwiairena76@tlen.pl) z  adresem, na który mają być wysłane paczki wymiankowe oraz deklaracją wysyłki za granicę - jeśli nie będzie nic na temat wysyłki to rozumiem, że na taką się zgadzacie. Podpisujecie meile swoim nickiem blogowym!!!!
 4. W wymiankowej paczce powinno znajdować się :
   * coś zrobionego własnoręcznie kojarzącego się ze stylem Cath Kidston, czyli z motywem róż, kropek na pastelowym tle (wpiszcie w google nazwę tego stylu i zobaczcie grafiki jakie są na ten temat) - kolczyki, ozdobne pudełeczka, notesy, kartki, torby itp zrobione w tej technice, w której czujecie się najlepiej
   * słodkości by nie było smutno
   * jakieś "przydasie"  - zerknijcie na blog swojej wymiankowej pary, czym się zajmuje i pod tym kontem wyślijcie jej coś co będzie jej pomocne:)
5. O wszelkich opóźnieniach (mam nadzieję, że ich nie będzie!!!) proszę mnie informować meilowo.
6. Zapisy trwają do 12  października a 13 -14 października ogłoszę pary wymiankowe.
7. Wysyłka paczuszki najpóźniej do 7 listopada, by dotarła do 10 litopada - nie później ! Wtedy chwalimy się wymianką  na swoich blogach:)
8. Przed wysłaniem paczki proszę o zdjęcie zawartości w celu akceptacji prezentu!!!! (ze względu iż niestety nie wszyscy podchodzą z sercem do prezentu wymiankowego) a potem potwierdzenie wysłania.
9. Selektywnie wybiorę osoby które wezmą udział w wymiance, kto nie będzie na liście wymiankowych par niestety nie weźmie udziału w zabawie.
 Kto spóźni się z wysłaniem paczuszki (chyba, że o tym spóźnieniu powiadomi mnie) lub nie spełni wszystkich warunków niestety nie będzie brał udziału w kolejnych wymiankach.

Miło by było również żebyście zadbały o ładne zapakowanie swoich prac - może być nawet szary papier przewiązany tasiemką ale zawsze milej tak niż wysypywać zawartość z koperty. Dbajmy o siebie na wzajem!!!! Prośba też taka do was kochane mierzcie siły na zamiary, jeśli ma być to prezent zrobiony na odczep to nie zapisujcie się bo to nie o to chodzi w tej zabawie. Każda z nas chce dostać coś wyjątkowego zrobionego od serca, a nie prezent, który wstyd pokazać na blogu!!!! Szanujmy się w świecie blogowym i przestrzegajmy zasad dobrego współżycia. 
Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy:))
Pozdrawiam słonecznie Sylwia - Luna

68 komentarzy:

  1. Super. Takie wzorki mi pasują :) Zapisuję się z chęcią. Twoje wymianki są super tematyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko bardzo mi miło :) i ciesze się, że się przyłączyłaś do zabawy:)

      Usuń
  2. Jesteś niemożliwa ! wiesz jak lubię wymianki a do tego twoje , na dodatek mam objawy całkowitego uzaleznienia ! niczym się ono nie różni od alkoholizmu a ty wyskakujesz z takim tematem , nie wiem co bardziej lubie dawac czy dostawac upominki buuuuu jak znajdziesz rozwiązanie na moje problemy tzn. jak zapisać sie na Twoja wymiankę i nie zawalić wszystkiego co muszę zrobic to chętnie bym wzieła w niej udział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu:)))) wiem ale i tak mnie kochasz:)) ja ciebie też i jesteś zapisana do wymianki:))) zmotywuję cię do szybkiego działania z resztą do końca jest sporo czasu:) Buziaki

      Usuń
    2. skoro tak mówisz , to zrzucam odpowiedzialnosc na Ciebie hi hi ale co tu zrobic!

      Usuń
  3. Mi też ten temat przypadł do gustu:) To i ja się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo mi miło widzieć cię na mojej wymiance:))) pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
  4. Osz kurdę! Taki temat! No nie ma innej opcji jak się zapisać! Dużo czasu dałaś, więc z ogromną chęcią coś wykombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha a ja się cieszę że temacik się spodobał:) witaj :)

      Usuń
  5. Swietny temat... zapisuję sie i to bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli sie szefowa zgodzi to ja tez sie zapisze, dlugo sie zastanawialam ale zajrzalam do szafy i material w roze mam, kropki tez sa wiec jestem chetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam chętnie :) zawsze z każdej wymianki wywiązuję się należycie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę miłej zabawy:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance, a z przyjemnością zrobiłabym coś w tym stylu.:) Muszę przemyśleć sprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl kochana :) czekam na twoją ostateczną decyzję:)

      Usuń
  10. Witaj Sylwia:)
    No temat bardziej bliski memu sercu:)
    oczywiście zapisuję się, jakbym mogła inaczej:)
    :)ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli mnie przyjmiesz o Pani pod swe skrzydła to ja okropnie bardzo mam chęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Dysiaczku ciebie nie przyjąć toć musiałabym się nieźle palnąć w mózgownicę moją ;) oczywiście że tak i bardzo się cieszę że się skusiłaś na wymianeczkę:)))

      Usuń
  12. Kusi mnie ogromnie :-)
    Jeśli wymyślę coś w tym stylu to potwierdzę udział, na razie się trochę waham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzymam kciuki za wymyślanie:) i czekam na 100% zgłoszenie:) buziaki

      Usuń
  13. zapisuję się :)
    jawora
    www.jawora.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ta wymianka jak zawsze u Ciebie...chętnie bym się zapisała ale nie wiem czy dam radę coś fajnego zrobić a nie chce robić nic na odczepnego...zaczął mi sie sezon wiązankowy i tak do 1 listopada będę tyrać...jak tylko ogarnę się troszkę i stwierdzę że dam rade to się dopiszę do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czas na zastanowienie masz do 12 października - mam nadzieję, że jednak się skusisz:) pozdrawiam ciepło Sylwia

      Usuń
    2. pomału się kuszę...dziś byłam na giełdzie po kwiaty do dekoracji na jutro i zakupiłam już jeden elemencik fajny do tej wymianki...jak uzbieram wszystko to się dopiszę...

      Usuń
  15. Ja niestety nie mogę wziąć udziału..mam zbyt młodego bloga.
    Więc życzę wszystkim uczestniczkom miłej zabawy i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała się zapisać.
    mgszka@gmail.com
    http://mojehandmade.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. Temat wymianki fajny.
    Z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ... to może i ja nieśmiało... ?

    OdpowiedzUsuń
  19. ...no i stało się...zapisuję się i ja...nie wyobrażam sobie tego żeby mogło mnie mnie zabraknąć na wymiance u Ciebie...wszędzie dookoła widzę fajne rzeczy do tej wymianki, trzy drobiazgi nawet kupiłam więc nie ma wyjścia...biorę udział i myślę nad resztą do paczuszki wymiankowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, że się stało:))) bardzo się cieszę że jesteś:))) pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  20. oj kochana kusisz tymi wymiankami:) i skusiłam się na kolejną:)zapisuję się i ja

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja skorzystam i się zapisze oczywiscie jak moge super temat ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę widząc cię na kolejnej wymiance:) pozdrawiam

      Usuń
    2. Niestety Paulinka napisała że nie da rady wziąć udziału w wymiance:( cóż może następnym razem :) pozdrawiam

      Usuń
  22. To ja nieśmiało zapytam, czy mogę wziąść udział w wymiance. Bloga dopiero co założyłam :(
    Byłaby to pierwsza moja wymianka "blogowa" bo już się wymieniałyśmy na jednym forum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedroneczko kochana ponieważ znamy się z forum Wizażu i zawsze wywiązujesz się z wymianek perfekcyjnie więc zapraszam cię serdecznie na moją wymiankę:) Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  23. Ja też poproszę o zapisanie - to moja kolejna wymianka, ale pierwsza u Ciebie. Super temat, już się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!
    Ja też zgłaszam chęć udziału, będzie to moja pierwsza taka zabawa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ się ucieszyłam, jak zobaczyłam motyw przewodni :) Jedna z moich ulubionych serwetek ma takie właśnie wzory :)Zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To się zapiszę, jeszcze w tak kwiatowej wymiance nie brałam udziału:) już zarys pomysłu mam, ale pewnie w trakcie się wzystko zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ świetny pomysł, już mi się wyobraźnia uruchomiła;) Niestety wymogów nie spełniam bo bloga dopiero od marca prowadzę:/ Żałuję bardzo, że wziąć udziału nie mogę, za to z niecierpliwością czekam na podsumowanie wymianki i wszystkie prace dziewczyn z przyjemnością obejrzę:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że fajne rzeczy robisz:) pomysłowe. Ale zapraszam na następną wymiankę - ciut mało jeszcze pokazałaś przez ten czas co jesteś na blogu rzeczy wykonanych przez siebie - choć to co jest zapowiada wielki talent:) pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  28. Sylwia zapisuję się, bo prowadzisz te wymianki perfekcyjnie ;-) Temat super...slodziak ;-) Muszę jeszcze raz podawać dane??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na wymiance:) nie musisz podawać danych - mam:)

      Usuń
  29. Hm droga imienniczko długo się zastanawiałam czy się zgłosić ale kusisz fajnym tematem a ja dawno nie brałam udziału w wymiance więc proszę wpisz mnie na listę :-)
    Jak będziesz potrzebowała jakieś moje dane to pisz zaraz uzupełnię :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się skusiłaś:) a adres jeśli się u ciebie nie zmienił to mam:)

      Usuń
    2. u mnie nic się nie zmieniło Sylwiu :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  30. Z przyjemnoscia wezme udzial w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jeszcze mogę się zapisać? Zaraz wysyłam maila :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogłam się zdecydować do ostatniej chwili, jakoś temat mi nie podsuwał fajnych pomysłów. Postanowiłam, że jednak się skuszę na wymiankę. Pod presją czasu rodzą się czasem fajne rzeczy. Mam nadzieję, ze masz mój adres z poprzednich wymianek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anko - rzutem na taśmię;) witaj w wymiance:)

    Ok dziewczyny dziś wielki dzień losowanie par wymiankowych!!! idę po moją magiczną wazę i ta dam:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdecznie zapraszam na mojego bloga z wymiankami.
    Zajrzyj koniecznie!
    www.wymiankowatakadziwna.blogspot.com

    Jeśli nie akceptujesz spamu - usun ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.