sobota, 30 lipca 2011

10tys. odwiedzin i CANDY:)

Tak moje drogie przedwczoraj udało mi się uchwycić na statystyce mojego bloga tą magiczną liczbę:)
10.000 wejść na mojego boga!!!!

Z tej okazji ogłaszam 
Candy w Uroczysku Luny:)

Zasady zabawy (wszystkim dobrze znane):

1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Umieść na swoim blogu podlinkowane zdjęcie z moimi słodkościami. Miło mi będzie jak zostaniesz obserwatorem mojego bloga.  
3. Jeśli nie posiadasz bloga, zostaw  pod postem swój adres e-mailowy.
4. Zapisy trwają do 31.08.2011 r.

5. Losowanie odbędzie się 1.09.2011 r. na dobre rozpoczęcie roku szkolnego:)

Jakie  słodkości tym razem wam przygotowałam? Oto one 
"OGIEŃ DUSZY"
w skład wchodzą kolczyki i wisior (bez łańcuszka, który widać na zdjęciach)




A i zapewniam, że to nie wszystko;) w miarę upływu czasu do końca Candy coś się jeszcze pojawi dla drugiej i trzeciej osoby:)
Zapraszam do zabawy.



102 komentarze:

  1. Miło mi ,że jestem pierwsza.
    O tym, że twoje sutaszki mi się podobają, dobrze wiesz.
    Ten nowy komplecik też jest śliczny.
    Bardzo też podoba mi się Twój blog.
    Jest tutaj po co zaglądać.
    Gratuluję takiej liczby odwiedzin, życzę następnych jeszcze więcej.
    Pozdrawiam Biernasia
    biernacka_bozena@02.po

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ;)
    Zgłaszam się! ;]
    Notka: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/tak-sobie.html

    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako czwarta zapisuję się na candy

    Zapraszam też na mojego bloga http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak pięknie :) czerń i czerwień :) oczywiście że się zapiszę i dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw, może siódemka szczęście mi przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście nie może mnie tu zabraknąć! dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Piękny komplet u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! ja się zapisuję... fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłaszam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne candy z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  10. daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie połączenia kolorystyczne dlatego staję do walki o "ogień"
    Pozdrawiam:)
    Zapraszam tez na Deszczowe Candy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się zgłaszam :)
    Dziękuję też za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapiszę się bardzo chętnie, chciałabym umieścić te cacka w mojej szkatułce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo chętnie się zapiszę :)
    http://ivstone.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! I oczywiście się zapisuję, bo piękny komplecik stworzyłaś, a ja żadnej sutaszowej biżuterii jeszcze nie posiadam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje za podpowiedź udało mi się dodać to zdjęcie, więc też się dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, dopiero zaczynam zabawe z sutaszem i candy, jeszcze nie mam bloga, więc zostawiam meila: lala19876@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się ustawiam w kolejce. Gratuluję okrągłej liczby odwiedzin:)
    marta28170@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nono 10 000 niezły wynik:) Gratulacje!:) A ja zapisze się z chęcią , a może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Luna dziękuję za zaproszenie, oczywiście się zapisuję. Taki ogień duszy to ja chcę mieć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności :) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny wynik - gratuluję!
    I ustawiam sie w kolejce po candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    I ja z chęcią się zapisuje na Twoje Candy;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje odsłon i ustawiam się w kolejce!
    Dopiero zaczynam blogowanie i zapraszam do siebie!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd Ty Sylwuś masz na to wszystko czas???? Piekne!Nie mozna przejść obojetnie..

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! ustawiam sie w kolejeczce, moze sie uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. z wielką nadzieją staję w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem Ada ,która po takie cudne kolczyki tutaj wpada.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Czerwony i czarny to moje ulubione kolory. Soutage'owe wyroby podziwiam tylko na blogach, wiec chętnie zobaczyłabym w realu. Zwłaszcza u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sutaszowe kolczyki są genialne :D
    zapisuję się! :)
    eternitka777@o2.pl

    pozdrawiam, Wiola :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie, dopiero zaczynam przygodę z sutaszem. :-) Gratuluję ilości odwiedzin! Z przyjemnością wezmę udział. :-)

    Pozdrawiam cieplutko!
    meg89@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  33. Liczba odwiedzin jest imponujaca.
    Zapisueje sie i ja!

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie cudowności, że dech zapiera.
    Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też staje w kolejce. Może 1 września będzie szczęśliwy:)
    pozdrawiam
    kasiunia169@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe prace, i równie wspaniała nazwa. Pierwszy raz staję w kolejeczce do CANDY , ale mam wielką nadzieję że może uda mi się pierwszy raz w życiu coś wygrać :)
    Pozdrawiam
    joanna.konkel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne Sylwia:) zgłaszam się :) Tez chce dobrze rozpocząć rok szkolny. dzianga1@wp.pl
    Pozdrawiam i całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. To jest przepiękne!!! Pewnie że bym chciała!!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam.Podziwiam Was Kobiety tworzycie takie cuda...chetnie sie ustawie do losowania malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne prace! Zapisuję się z przyjemnością :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziekuje Ci za zaproszenie i z mila checia z niego skorzystam i dopisze sie do chetnych na te cudne cudnosci
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  43. Biżuteria piękna, chętnie się zapisuję, tym bardziej , że jestem miłośniczką wszelakiej biżuterii , a z sutaszu jeszcze nie mam nic.
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie można przegapić tak wspaniałego Candy :) Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przygarnęłabym takie cudo. Gratuluję ilości odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Korzystam z zaproszenia i staję grzecznie w długim ogonku:) Śliczności ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  47. Również i ja się piszę, choć widzę, że pewnie szanse marniutkie.... ;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, chętnie się zapiszę, może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję! 10 tyś to nie mało ;)
    oczywiście zapisuję się do zabawy.
    pozdrawiam cieplutko i słonecznie Goś :*

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniałości :) oko nacieszą a posiadać je pewnie każda z Nas by chciała :)
    Gratuluję przekroczenia magicznej 10 z pięknymi zerami :)
    Pozdrawiam gorąco
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam sliczne candy zapisze sie z checia i gratuluje wejsc 10000na bloga
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Tez się z chęcią zapisuję na candy i zapraszam do siebie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapiszę się i ja.
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też chętna bardzo. Cudne rzeczy robisz

    OdpowiedzUsuń
  55. staję grzecznie w kolejce, dziękuję za zaproszenie na candy;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ...i ja chętnie wezmę udział w cudnym candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne candy ja też sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  59. takie piękności, że aż muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja sie zapisuje cudowne candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. ja również się ustawiam :) zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. słodkości jak marzenie więc staję grzecznie w kolejce:)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ja się zgłaszam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również ustawiam się w kolejce po te śliczności! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zaproszenie do zabawy. Ja także organizuje candy u siebie. Zapraszam i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja chętnie zapisuję się do zabawy.
    Info w pasku bocznym bez banera (bo ja nie umiem wstawić:()
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  67. Zrobiłam jedno podejście do sutaszu i podziękowałam. Jednak z ogromną chęcią przygarnęłabym słodkości tutaj prezentowane ;)
    Zatem ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia.

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję za zabawę i zaproszenie :)) Czerwień to mój ulubiony kolor, może przyniesie mi szczęście :)))Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się do zabawy, uwielbiam sutasz.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie;)
    www.ollart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudne! Zgłaszam się i ja :)
    http://alveaenerle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne ;) i ten kolor uwielbiam uwielbiam...
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo ładne, też się zapisuję (chociaż już późno)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczna ta Twoja sutaszkowa biżuteria!!! Chętnie przygarnę, tym bardziej, że w moich ulubionych kolorkach:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowny komplecik - kolory sa przepiekne! Banerek u mnie juz jest, wiec dopisuje sie do kolejki:)

    piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Rewelacyjny komplet. Aż się nieśmiało do kolejki dopiszę :)
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Też kocham Kazimierz, to takie magiczne miejsce, chociaż dużo dekupażowej szmiry po sklepikach
    buziaki
    Kicia
    jszczudlik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne, że aż oczy bolą:-) Przyłączam się do zabawy i zapraszam na swoje candy.
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. grzechem byłoby się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się:)

    evelinablue@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. przepiękny zestaw:)chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. i ja dołączam do kolejki z opadłą szczęką (dobrze, że anonimowo i nikt tego tak wyraźnie nie zobaczy...).
    link jest tu: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002111626599
    mail: curcuma@o2.pl

    Serdeczności!
    Marra

    OdpowiedzUsuń
  84. Takie kolczyki byłyby mile widziane na moich uszach:)

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczne i idealnie pasowałyby do mojej wymarzonej sukienki na studniówkę ahhh oczarowałabym wszystkich;)
    bloga niestety nie posiadam więc zostawiam meila zielona_morelka@vp.pl
    jak tylko dojdę do tego jak zostać tu obserwatorem to bardzo chętnię to uczynię:D

    OdpowiedzUsuń
  86. cuda, cudeńka...również się dopisuję do candy...

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuję się bo cukierki są przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Chyba jeszcze się można zapisać. Mam taką nadzieję, bo candy jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja chciałabym się jeszcze załapać :)
    Pozdrawiam
    http://olcikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. jeszcze ja:)
    w ostatniej chwili:)

    e-mail:
    kocica_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed
    the shell to her ear and screamed. There was a hermit
    crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is completely off topic but I had to tell
    someone!

    Feel free to surf to my web page: Pure Green Coffee Bean Extract

    OdpowiedzUsuń
  92. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally
    I've found something which helped me. Cheers!

    my weblog: massaggi

    OdpowiedzUsuń
  93. Hey there, my name's Kristine and I sometimes blog about this subject too. Actually, if I may, let me ask you something.. Could it just be me or does it look like a bunch of the replies seem like they are coming out of a bunch of idiots? :-P And, if you are posting on extra social sites like web 2.0 site list, I want to keep up with you. Could you publish a list of all of your shared sites like your Twitter, Facebook page or linkedin profile?

    Also visit my blog; gilipollas

    OdpowiedzUsuń
  94. I'm a writer from Trarivi, Italia just forwarded this onto a coworker who is conducting some sort of research on this. And she in fact ordered me lunch only because I discovered it for her... lol. Actually, allow me to reword this.... Thanks for the meal... But yeah, thanx for taking some time to discuss this issue here on your blog.

    Here is my web-site http://info.mgo.opava.cz/

    OdpowiedzUsuń
  95. I'm studying at University of Nevada - LV and I wish to convey my affection for your kindheartedness toward individuals that need help with this one subject. Your real commitment to getting the solution out there looks to be quite helpful and has permitted students much like me to arrive at their goals. Your amazing help and advice will mean a great deal to me and much more to my peers.

    Here is my website: graduate education courses online

    OdpowiedzUsuń
  96. Solid post. I study something similar here at Middle Tennessee State University.
    It's always helpful to learn new stuff from fellow writers and get ideas from new sources. If it's okay,
    I'd really appreciate it if I re-post use some of the articles on your blog. And of course, I'll post
    a link to your site at blogger.com on my own blog. Thanks for sharing.


    Also visit my weblog ... 78726

    OdpowiedzUsuń
  97. Solid post. I study something similar here at Middle Tennessee State University.

    It's always helpful to learn new stuff from fellow writers and get ideas from new sources. If it's okay, I'd really appreciate it if I re-post use some of the articles on your blog. And of course, I'll post a link to your site at blogger.

    com on my own blog. Thanks for sharing.

    Also visit my web-site: 78726

    OdpowiedzUsuń
  98. Thank you so much for this. I'm a writer from Verona, Italia and what I just read here on blogger.com couldn't be written much better.
    Perusing this article kinda reminds me of my
    previous roommate, Leonardo. He always kept preaching about this.
    I will definitely send this information to him. I'm certain he will have a good time reading this. I am grateful to you you for posting this.

    My website: patriotic

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.