poniedziałek, 21 września 2015

Moje miejsce mocy

Moje miejsce mocy - las.

Miejsce idealne na wędrówki, na wyciszenie po całym dniu, na wsłuchanie się w siebie. Przechadzam sie powoli, wystawiam twarz na promienie słońca, na wiatr. Słucham ciszy lasu.
Cisza lasu, to szelest liści, świergot ptaków, to szmer strumienia na kamieniach, to mój spokojny oddech. Trwam zanurzona w tą ciszę, chłonę ją każdą cząstką mojego ciała. Wypełnia mnie powoli. Cisza, spokój i ja.












Życzę Wam aby każda/każdy z Was miał takie swoje miejsce, gdzie odnajduje swój wewnętrzny spokój i siłę do dalszego działania w codzienności, która tak pędzi.

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

8 komentarzy:

  1. Piękne miejsce
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie... nabrałam ochoty na leśne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :-) i zgadzam się nie ma jak las :-) to miejsce gdzie wszystko zwalnia i trwa,trwa,trwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie :-) i zgadzam się nie ma jak las :-) to miejsce gdzie wszystko zwalnia i trwa,trwa,trwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy raj na ziemi. Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takie zdjęcia można długo patrzeć, a takie magiczne miejsca przyciągają....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.