sobota, 26 listopada 2011

Wymianka świąteczno - karnawałowa - WYMIANKOWE PARY:)))

Zacznę od tego, że w piątek byłam w sklepie papierniczym, gdzie pani miała dla mnie sprowadzić brokat w kolorze śniegu (na stanie były różne kolory w tym najwięcej oczywiście złotego i srebrnego - ale mnie ubzdurał się biały połyskliwy). Na szczęście dla mnie pani okazała się wielka i mam mój brokacik:))) Ale nie wyszłam sama ze sklepu..... Z półki sklepowej uśmiechały się do mnie Aniołki i mówiły weź nas do siebie i jak tu się oprzeć takim ślicznym maleństwom?






No nie oprałam się ich urokowi i prośbom:))) i tak o to zdobią póki co moje okno kuchenne:)



A teraz moje drogie to na co wszystkie czekacie:)))) Dziś przed południem odbyło się losowanie par wymiankowych:)))) Foto relacja z losowania poniżej. Dodam tylko tyle, ze bardzo się cieszę iż tyle osób przystąpiło do wymianki. Ponieważ liczba jest nieparzysta - jest nas 49 jako organizatorka wylosowałam dwie dziewczyny, dla których zrobię prace wymiankowe:)))









PRZYPOMINAM CO POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ W PACZUSZCE WYMIANKOWEJ


- coś wykonanego własnoręcznie  co kojarzy nam się z BOŻYM NARODZENIEM LUB KARNAWAŁEM
(ponieważ często jest tak, że tworzycie w różnych technikach swoje rzeczy mam więc prośbę żeby prezent został zrobiony przez was w technice, w której czujecie się najlepiej),
- coś słodkiego: kawka, herbatka, gorąca czekoladka,

- przydasie ( czyli coś co się każdemu przyda w wykonaniu jego tworów),

PO WYSŁANIU PACZUSZKI PROSZĘ WAS ŻEBYŚCIE  PRZESŁAŁY  NA MÓJ EMAIL sylwiairena76@tlen.pl ZDJĘĆ ZAWARTOŚCI PACZUSZEK (BĘDZIE UTWORZONA GALERIA WASZYCH PRAC) ORAZ AWIZO WYSYŁKI.

PREZENTY WYMIANKOWE  MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 23 GRUDNIA U WYMIANKOWEJ PARY!!!!!!!

Wtedy to chwalimy się otrzymanymi i wysłanymi paczuszkami na swoich blogach:)) 

LISTA WYMIANKOWYCH PAR:)))))


10) Uroczysko Luny - Mika78 - Martita 1987
13) Ania - Shonali
18) Jolagry - Majka
21) Izary - Marzena

UFFFF to chyba tyle póki co;) Dziewczyny w ciągu trzech dni prześlę wam adresy waszych par wymiankowych:))) Mam nadzieję, że każda z was będzie zadowolona z wymianki.  Jeśli któraś z was z przyczyn niezależnych od człowieka (wiadomo to tylko życie) nie może wziąść udziału w wymiance proszę o kontakt ze mną. 

Życzę wam duuuużo weny twórczej:) Pozdrawiam ciepło Sylwia





7 komentarzy:

  1. Ależ się cieszę, że zostałam wylosowana w tym nietypowym tercecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie nastał ten dzień! Dziekuję i biorę sie do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni. Ok zaczynam wysyłać adresy bo wczoraj padłam i poszłam spać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę się doczekać:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się z mojej pary wymiankowej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. adres już otrzymałam:) jutro zabieram się do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. HEJ ;( MI DO TEJ PORY NIE PRZYSZEDŁ ADRESIK. JUŻ PISAŁAM CI WCZEŚNIEJ ;( PROSZĘ ODPISZ.

    szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.