czwartek, 9 lutego 2012

Magiczny eliksir - bransoletka

Trochę mnie tu nie było ale to nie znaczy, ze nic nie robię;) Zapisałam się na parę wymianek i tworzę na nie prezenty - niektóre już zostały wysłane do swoich nowych właścicielek :) inne czekają na dokończenie. Dziś pokażę wam bransoletkę, którą dorobiłam na życzenie dziewczyny, dla której robiłam komplet "Magiczny eliksir" - komplet utrzymany jest w kolorystyce szarości i czerni i wykonany z agatów i onyksów.








Dziewczyny przypominam, że do 24 lutego trzeba przesłać swoim wymiankwym parom paczuszki w wymiance z magią w tle:)))

12 komentarzy:

  1. Piękna, teraz jest wspaniały komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. twoja biżuteria jest zawsze zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżu, aż żałuję że nie zapisałam się na wymiankę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny lejecie miód na moje serce tym co piszecie:) bardzo się cieszę że bransoletka wam się podoba:) Pozdrawiam serdecznie i ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Cieszę się, że wróciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho ho! Tylko pozazdroscić takiego kompletu.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam Twoje sutaszki a do siebie zapraszam po wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.