piątek, 24 maja 2013

"Serce dziecka"

Witajcie, dziś krótko bardzo. Na Turkusowym Hamaku rozpoczęło się wczoraj Candy   na Dzień Dziecka. Jedną z nagród w nim jest zrobiony przeze mnie komplet dla młodej Damy, czyli spinka do włosów i wisior. Wykonałam je z wrzosowego kwarcu, serc hematytowych, koralików toho i fire polish i tak o to powstał komplet:

"Serce dziecka"

Zapisy na Candy znajdują się TU!!

Tak więc zachęcam was do wzięcia udziału w Candy bo ten komplet nie jest jedyną rzeczą do wygrania:)
Pozdrawiam was serdecznie wasza Sylwia - Luna

3 komentarze:

  1. O, ulubiony kolor mojej małej damy, już zazdroszczę nowemu właścicielowi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. komplecik jest śliczny! bardzo się spodobał dziewczynką, dziękujemy!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.