niedziela, 2 czerwca 2013

"Bzowa rapsodia"

Maj to miesiąc gdzie przed moim domem kwitną bzy. W tym roku kwiecia było na nich bardzo dużo aż miło było patrzeć, a woń na podwórku była oszałamiająca. Szkoda, że tak krótko można cieszyć się tym pięknem. Postanowiłam więc utrwalić te kolory w biżuterii. I tak powstała

"Bzowa rapsodia"






Broszkę wykonałam w odcieniach fioletu główny kamień to czaroit oraz agaty trawione. Blasku dodałam stosując koraliki toho bugle 3mm silver-lined tanzanite.

Na warsztacie są kolejne rzeczy ale to już w kolejnych postach. Chciałam Was za to zaprosić na Turkusowy Hamak, na którym od wczoraj ruszyłyśmy z nowym cyklem "Uszyj mi to mamo".  Myślę, że cykl będzie odpowiedzią dla kreatywnych mam, które nie chcą swoim pociechom fundować do zabawy chińskiej tandety.

Pozdrawiam was serdecznie Wasza Sylwia - Luna


16 komentarzy:

  1. i wiesz co... dobrze, że na zielonym tle zdjęcie zrobiłaś... bo dopiero teraz widzę jak bardzo pasuje bzowy kolorek do zieloności...
    bardzo ładniusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna broszka, super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna , wiosenna i taka pogodna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bzy i konwalie ! Broszka jest piękna, w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna... uchwyciłaś w niej pięknie odcienie tego liliowego koloru bzu, podejrzewam,że na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, moje ulubione... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolory tego sutaszu , teraz juz wiem jakie to pracochłonne. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkuwam się trochę Sylwuś, więc zawitałam ponownie do Ciebie. Broszka piękna, staranna i pięknie sfotografowana. Cała ty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki!!!
    Zapraszam na candy
    http://www.zakletawrobotkach.blogspot.com/2013/06/obiecanki-niespodzianki-czyli-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta twoja biżuteria bzowa i choć kocham niebieskości i lazury , dla niej mogłabym o tym zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, a kolor cudny! :)

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.