wtorek, 18 czerwca 2013

"Górski potok"

Na Turkusowym Hamaku od dziś rusza nowa Siłownia Twórcza tym razem związana z wakacjami:) temat i przyjemny i dający duże pole do popisu jeśli chodzi o prace. Miałam jak zawsze parę koncepcji ale zwyciężyły moje ukochane góry:) zachwycają mnie one zawsze swym pięknem pod którym czai się ich groza. I tak w natchnieniu górskimi klimatami powstał wisior. Do jego wykonania użyłam jaspisu oraz koralików fire polish 3mm metallic bronze i toho 11 opaque rainbow blue turquoise.

"Górski potok"







Zapraszam was serdecznie do udziału w Siłowni "Wakacje tuż, tuż.." szczegóły znajdziecie TU 

W mojej pracowni powstają nowe rzeczy - tym razem zagościł decoupage ale i sutasz nie może pójść przecież w odstawkę:) więc już niedługo kolejne posty:) dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu i pozostawiane przez Was komentarze bardzo mnie one motywują do dalszej pracy:)

Pozdrawiam serdecznie Wasza Sylwia - Luna.


14 komentarzy:

  1. Przepiękny ten wisior, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest cudny, super interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Beatą, to połączenie kolorów jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się bardzo że podoba się wam wisior i zestawione w nim barwy:) w podobnych klimatach powstaje jeszcze coś:) pozdrawiam wszystkich zaglądających na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisior jest prześliczny, a te drobne zawijaski jakby wprawiały go w ruch, niczym potok. Gratuluję pomysłu
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zawijaski i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wisior!
    Pozdrawiam :)
    http://sutasz-littlelamb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, takiego wzoru jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.