sobota, 22 czerwca 2013

Dla wyjątkowej nastolatki...

Dla każdego rodzica jego dziecko jest wyjątkowe. Ostatnio miałam przyjemność, ale i duże wyzwanie robić szkatułkę na biżuterię dla pewnej wyjątkowej nastolatki. Zadanie wyjątkowo trudne o czym wiedzą osoby posiadające w domu dzieci w takim wieku. Jak tu utrafić w gust, czy koncepcja wymyślona będzie się podobać? Dziś już wiem, że się spodobała:) oj odczułam ulgę dużą, tym bardziej, że nie znałam osobiście nowej właścicielki szkatułki tyle co z opowiadań jej rodzica. A o to co wykonałam dla Agnieszki:)

"Rajskie ptaki"







Do zrobienia tej szkatułki użyłam motywu z serwetki, sylikonowego stempla, imię wykonałam pastą strukturalną a w środku przykleiłam wycinankę. Wszystko pokryłam lakierem błyszczącym i dodałam efekt postarzenia brązową patyną. Mam nadzieję, że szkatułka będzie służyć swojej nastoletniej właścicielce przez długie lata:)

Na moim warsztacie są jeszcze dwie szkatułki oraz biżuteria soutache, ale je pokażę w następnych postach.

Pozdrawiam Was serdecznie Wasza Sylwia - Luna.


14 komentarzy:

  1. ślicznie zrobiłas to pudełko , jestem pewna ,że jej się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna, sama bym taką chciała, a mam o dużo więcej lat niż nastolatka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne, pieknie imie zrobione i w ogóle motyw piekny:) i ten ptaszek w srodku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na pudełko dla nastolatki!!motyw idealnie się wpasował w postarzone tło...super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszło pudełko, bardzo fajnie połączone techniki całość tworzy piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, genialnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam pani Sylwio . Na wstępie pragnę pani podziękować za wykonany prezent dla mojej córki Agnieszki choć wiedziałem że to dla pani nie lada wyzwanie znając moją córkę tylko z opowiadań trafiła pani z gustem idealnie mogę tylko powiedzieć że szkatuła nie stoi z resztą prezentów a na wyjątkowym miejscu czyli na biurku gdzie Agnieszka spędza większość czasu. Do napisania tych paru słów skłoniło mnie dzisiejsze zajście,gdy wszedłem do pokoju córki Agnieszka siedziała zamyślona i wpatrzona w szkatułkę po chwili ciszy podała mi ją i powiedziała ,,Tato zobacz jaka piękna ona jest jestem pewna że to było robione sercem nie rękoma ile tu jest włożone pracy i serca '' potem odłożyła ją na swoje miejsce spojrzała na mnie dziwnym wzrokiem i wypowiedziała znów słowa które pani powinny podziękować ,,Boże ile ta kobieta musi mieć w sobie miłości by robić tak piękne rzeczy".Mnie również nie pozostało nic innego jak tylko pochylić przed panią czoła i życzyć samych sukcesów w tej pracy bo pani w rękach ma naprawdę dar od boga jesteśmy z córką pełni podziwu dla pani pracy i talentu z wyrazami szacunku tato Agnieszki Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam panie Tomku, ma pan rację, że słowa Agnieszki są dla mnie najcenniejszym podziękowaniem za wykonanie szkatułki:) każda osoba zajmująca się twórczością chciała by usłyszeć tak o swojej pracy - teraz ja mam łzy w oczach. Pozdrawiam pana i Agnieszkę serdecznie Sylwia

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.