niedziela, 18 maja 2014

Porzeczkowy liść

Witajcie,
w pracowni cały czas coś się tworzy. Dziś szybciutko bez zbędnych wstępów pokażę wam moje "dwa pierwsze razy" ;) może kojarzyć się kosmato ale chodzi o zastosowanie pewnej techniki i materiału. Na Siłownię Twórczą "Zielono mi" (na którą serdecznie zapraszam TU) powstał naszyjnik. Już od dawna myślałam o spróbowaniu nowości, która pojawiła się na rynku półproduktów biżuteryjnych, czyli o jedwabiu "shibori". Dziś pokażę wam pracę wykonaną nie na jedwabiu sprowadzanym przez sklepy z zagranicy ale na jedwabiu, który został wykonany przez moją koleżankę - dodam że to co zobaczycie to jest jedno z pierwszych jej farbowań, obecnie ulepszyła jeszcze technikę i zmieniła jedwab (dodam że na dniach będzie można go zakupić w moim sklepie - póki co jest jeszcze parę farbowanych satynowych materiałów o TU).

A więc przedstawiam Wam naszyjnik "Porzeczkowy liść" moją pierwszą próbę z jedwabiem "shibori" i wykańczającym pracę murkiem  - tu bym się zastanowiła czy murek wykończył pracę ;) czy może mnie ;) mam nadzieję, że wybaczycie mi ilość zdjęć, ale nie umiałam się zdecydować na kilka więc jest ich troszkę ;)

"Porzeczkowy liść"














I jak się Wam podoba taki liść? Zastosowałam w nim 3 techniki: sutasz, haft koralikowy i beading. Zmykam spać bo późna godzina a rano trzeba usiąść kończyć kolejne prace. 
Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

24 komentarze:

  1. Ale cudny, kolor jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu właśnie próbuje się z twoim tutorialem na łańcuch koralikowy bo do następnego projektu, który kończę będzie mi niezbędny - mam nadzieję, że dam radę :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Przecudny ten liść, piękne kolory, a te "porzeczki" bardzo dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu ślicznie :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Piękny:) Kolory po prostu przeeeśliczne, uwielbiam taką soczystą zieleń. Efekt naprawdę rewelacyjny!! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za przemiły komentarz :) pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  4. Cudny, oryginalny, szlachetny materiał podkreśla piękno. Perfekcyjne wykończenie to u Ciebie oczywista oczywistość. Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci za tak miły komentarz aż się zaczerwieniłam od niego :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Kiedy shibori było nowością,byłam nim zafascynowana. Potem kiedy widziałam mnóstwo przeładowanych prac, w których oprócz jedwabiu było właściwie wszystko, mój zapał bardzo ostygł. Twój liść Sylwia, bardzo mi się podoba. Bo jest w nim akurat tyle ile trzeba. I kolorystyka piękna i wykonanie. Jednym słowem śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :) za nim sięgnęłam po shibori przejrzałam sporo prac zachodnich koleżanek i tak czasami są one stanowczo przeładowane czasem jest to fajny efekt ale nie zawsze. Ja jakoś osobiście bałam się zrobić czegoś co będzie błyszczeć za bardzo. Lubię raczej rzeczy eleganckie i subtelne. I mam nadzieję, że naszyjnik taki właśnie jest. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Mam dokładnie takie samo zdanie na temat prac shibori jak Caterina. W kwestii Twojego naszyjnika również. Bardzo mi się podoba. Coś takiego chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko :) ty i Kasia po protu swoimi wypowiedziami utwierdziłyście mnie w przekonaniu że poszłam dobrą drogą jeśli chodzi o shibori :)

      Usuń
  7. Nie znam niestety techniki wykonania, więc mogę jedynie ocenić pracę jako kobieta, która lubi cieszyć oko ładną biżuterią - naszyjnik piękny i oryginalny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci ślicznie :) jest mi bardzo miło czytając ten komentarz :)

      Usuń
  8. Piękny Sylwuś Kolor i wykonanie! Ale wiadomo... wszak zdolne łapki takie cudo tworzyły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu twoje słowa wywołały w mym sercu ciepło :) dziękuję ci :)

      Usuń
  9. Przepiękny:) patrzę, patrzę i napatrzyć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wisior.Jak zwykle wykonanie perfekcyjne.Zawsze podziwiam Twoją pomysłowość w tworzeniu biżuterii.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Brydziu za tak miły komentarz :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Cudowny jest ten naszyjnik :) idealny do letnich zwiewnych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.