środa, 28 maja 2014

"Zapach orientu"

Witajcie, nie wiem jak Wy ale jak mam zrobić jakąś biżuterię dla najbliższych mi osób zawsze mam dylemat co i czy na pewno będzie się im podobać. Tak też było i tym razem, gdy postanowiłam, że zrobię naszyjnik dla mojej mamy wiadomo 26 maj to data bardzo ważna dla każdego dziecka niezależnie od naszego wieku. Długo myślałam jak ma on wyglądać jakie ma mieć kolory. Na szczęście w weekend trafiłam na stronę, gdzie były prezentowane zdjęcia z wyprawy do Turcji. Przeglądając je dostałam olśnienia i powstał naszyjnik w kolorach przypraw z tureckiego targu :) o to on prezent dla mojej kochanej mamy :)

"Zapach orientu"









Mama jest bardzo zadowolona ze swojego nowego naszyjnika :) a ja, że mogłam choć tak podziękować jej za wszystko co dla mnie jako mama robi. 

A teraz już zmykam do pracowni bo praca nagli a czasu coraz mnie do 14 czerwca - tego dnia będę wystawiać się na Pierwszych Polskich Targach Size +  w Warszawie, więcej o nich możecie poczytać tu: http://targisizeplus.pl Myślę, że to super inicjatywa i każda osoba w rozmiarze większym niż 42 znajdzie coś ciekawego dla siebie. 

Dziękuję, że odwiedzacie moje blogi i piszecie przemiłe komentarze to dodaje mi skrzydeł do dalszej pracy.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia


14 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki i taki nie przesadzony :) Grunt, że mamie się spodobał, bo to przecież najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest i przede wszystkim od serca! Poza tym gdy patrzę na jego kolory, to na myśl przychodzi mi cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu do twojej perfekcji prac daleko mi jeszcze ale tak jak piszesz najważniejsze jest serce włożone w pracę :) pozdrawiam ciepło :)
      p.s.
      też mam skojarzenia głównie z cynamonem :)

      Usuń
  3. Aż tu czuję zapach orientalnych przypraw. Pięknie oprawiłaś ten agat. Elegancko i z klasą.Mama musi być naprawdę szczęśliwa będąc jego posiadaczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu tak jest bardzo szczęśliwa :)

      Usuń
  4. WOW! Jestem zachwycona! Cudo! Dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu moje serce na taki komentarz po prostu fruwa :) dziękuję ci ślicznie :)

      Usuń
  5. Piękny jest ten agat, a w Twojej oprawie wygląda jak drogocenny kamień. Rzeczywiście kolory aż pachną ostrymi papryczkami i kuminem.

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz! Ty masz dylematy:) komu by sie nie podobała taka bizuteria ! jak obdarowana nie chce to mi mozesz sprezentować hi hi.Piękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Gosiu ;) jesteś słodka :) dziękuję :)

      Usuń
  7. och jestem pod wrazeniem :) cudny!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.