niedziela, 4 maja 2014

"Kaskada radości"

Witajcie, majowy weekend zbliża się ku końcowi. Ciekawa jestem jak go spędziłyście. Ja tym razem w zaciszu domu i mojej pracowni - mój synek miał zapalenie ucha więc jakby automatycznie wszystkie plany wyjazdowo - spacerowe uległy zmianie. Ale za to odpoczęłam nie tyle fizycznie co psychicznie od zawirowań życia. Niewiele powstało twórczego - jednak zbijanie prawie 40 stopniowej gorączki nie było tym razem takie proste. Oprócz leków przeciwgorączkowych musieliśmy zastosować zimne okłady a w krytycznym momencie nawet uciec się do letniej kąpieli. Na szczęście już jest dobrze. W tak zwanym międzyczasie powstało małe co nie co z użyciem  zestawu materiałów pokazanych na poniższym zdjęciu, które są dostępne w moim sklepie "Perła Art".


Jeśli chcecie wiedzieć jak to małe co nie co wygląda ;) zapraszam do zerknięcia na mój nowy blog o TUTAJ 

Powoli też opracowuję tutorial, gdzie będę Was zaznajamiać z technikami biżuteryjnymi, które wykorzystuję do tworzenia moich wyrobów. 
Przypominam, że na Turkusowym Hamaku czekamy na wasze prace w siłowni "Buduar" mam nadzieję, że tworzycie i zasypiecie nas cudownymi pracami.

Pozdrawiam Was serdecznie wasza Sylwia

6 komentarzy:

  1. Sylwia, podziwiam cię za to jak w tym wszystkim znajdujesz czas na zrobienie tak ślicznych kolczyków, założenie kolejnego bloga i jeszcze walkę z zapaleniem ucha. No po prostu wielki ukłon :). Oj zrób tutka, bo mi się te kolczyki ogromnie podobają. Zwłaszcza ten sutasz niczym arabeski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu powiem szczerze - ostatnio mało sypiam, ale organizm powoli się buntuje więc trzeba jednak chodzić co najmniej o 24.00 spać :) a co do tutorialu powoli się przygotowuje :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Oj ja Cię też podziwiam za sutasz. Do tego trzeba mieć serce i talent. Ja niestety nawet z Twoim tutkiem nie dam rady. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślę, że skoro umiesz robić szydełkiem cuda to i z sutaszem sobie dasz radę :) tu bardziej chodzi o cierpliwość i ciut talentu a ty go masz bardzo dużo :)
      pozdrawiam Sylwia

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.