wtorek, 10 czerwca 2014

Duże jest piękne i konkurs

Witajcie serdecznie,

upały doskwierają każdemu ostatnio ale mimo upałów w pracowni mojej praca wre a to za sprawą zbliżających się Pierwszych Polskich Targów Size+, które odbędą się w Warszawie na 1500 m2 ul. Solec 18. Targi, o których piszę ucieszą osoby o dużych rozmiarach - sama jestem jedną z takich osób i wiem, jak trudno jest kupić w większości sklepów jakieś fajne ubrania, a tym bardziej bieliznę. Więcej o samych targach możecie przeczytać na stronie http://targisizeplus.pl lub na na Facebook'u na stronie https://www.facebook.com/TargiSizePlus .

Na targach będę miała swoje stoisko z biżuterią i półproduktami do wyrobu biżuterii. Będzie można zakupić gotową biżuterię ale i złożyć zamówienie na wykonanie indywidualnej biżuterii dostosowanej do waszych potrzeb i upodobań - wiadomo, że każda kobieta jest inna i lubi chociażby inne kolory czy formę biżuterii.
Ale za nim nastąpi sobota postanowiłam ogłosić na stornie fb https://www.facebook.com/TargiSizePlus
konkurs :)


Perła Art w pracach wykorzystuje piękno i potencjał minerałów. To one są wyznacznikiem tego, jak będzie dana biżuteria prezentować się. Minerały w otoczeniu sznurków sutasz lub koralików toho dają niepowtarzalną biżuterię. Dziś mamy dla Was pytanie związane z nowo powstałym naszyjnikiem prezentowanym na zdjęciu:

JAKI MINERAŁ JEST JEGO GŁÓWNYM ELEMENTEM?

Pierwsze TRZY OSOBY, które podadzą poprawną odpowiedź na pytanie otrzymają bon o wartości 50 zł na wykonanie przeze mnie biżuterii autorskiej.

Uwaga! Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić profil Perła Art na FB https://www.facebook.com/perlaart.net jak również profil https://www.facebook.com/TargiSizePlus

2. Udostępnić konkurs na swojej osi czasu

3. Udzielić poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie pod wpisem na stronie https://www.facebook.com/TargiSizePlus

Życzymy Wam powodzenia :)  Ogłoszenie wyników nastąpi w piątek 13.06.2014 r. o godzinie 20.00 na FB.

A poniżej więcej zdjęć naszyjnika.












Dawno mnie nie zauroczył taki minerał jak ten :) cudowny jest i praca z nim była dla mnie niesamowitą przyjemnością :)

Jeszcze raz zachęcam Was do udziału w konkursie, ale i do przyjazdu na targi, które zapowiadają się bardzo ciekawie. 
Ja zmykam już do szycia a Wam życzę miłego wieczoru :) Sylwia

2 komentarze:

  1. And even though doctors declare you'll find zero released medical studies showing they

    Work, professionals associated with product-testing state there's science that is enough behind the
    best phytoceramides
    "It'd an extremely solid reputation going into the process -- we were not merely

    Searching for the next desire while in the container, we were actually looking at science that was medical
    buy phyto-renew
    350

    Before we started the trail with your goods along," says Thaman

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zielonego pojęcia jaki to minerał , ale wyglada wspaniale !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.