środa, 4 czerwca 2014

Ogrom szczęścia :D

Witajcie,

dziś od rana rozpiera mnie niesamowita energia i szczęście :) a to za sprawą pewnej Kasi, którą znam ze świata blogowego :) na wiosnę napisała do mnie i zaproponowała żeby przesłała parę zdjęć do tworzonego właśnie nowego wydania gazety. Kto by się nie zgodził? ;) oczywiście, że z chęcią podjęłam współpracę :) z wydawnictwem Phoenix Press reprezentowanym przez Kasię :)
A dziś chwalę się owocem tej współpracy :) właśnie do kiosków trafiła gazeta poświęcona stylowym dodatkom biżuteryjnym wykonanym w różnych technikach biżuteryjnych :) o to okładka gazety:


Powiem tak moje szczęście jest wielkie bo w rozmowach z Kasią nie było wzmianki o tym że jedna z moich prac będzie znajdowała się na okładce tym bardziej wyobraźcie sobie moje niesamowite zaskoczenie, jak dziś odebrałam e-mail od Kasi z wiadomością, że gazeta już jest a tam ......załączone zdjęcie okładki i co? I moja bransoletka :D cieszę się jak dziecko :D i szkoda, że nie możecie mnie teraz zobaczyć cały czas się uśmiecham od ucha do ucha :D Kasiu dziękuje za tak niesamowicie miłą niespodziankę :) dawno nie czułam tyle szczęścia co dziś.
Zachęcam Was do zakupu gazety nie tylko ze względu że są tam moje prace ale również dlatego, że gazeta jest poświęcona różnym technikom biżuteryjnym. Może po przeczytaniu jej będziecie chciały spróbować czegoś nowego :) Ze swojego doświadczenia wiem, że jeśli zajmujecie się rękodziełem to po jakimś czasie sięgacie po nowe formy - tak to już z nami rękodzielnikami jest cały czas interesuje nas coś nowego :) rękodzieło to niesamowita pasja, to sposób na życie :)

Pozdrawiam Was serdecznie - idę się cieszyć w gronie rodziny - Sylwia

38 komentarzy:

  1. Kasiu gratuluję i cieszę się razem z Tobą. Pewnie tej gazety u mnie nie znajdę, ale przynajmniej sprawdzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Sylwia, sorrrrki

      Usuń
    2. Pewnie pomyłka się wzięła z tego że o Kasi pisałam w poście :) ale nic się nie stało :) dziękuje ci ślicznie :* cieszę sie jak dziecko oj bardzo bardzo :D pozdrawiam serdecznie :) a co do gazety ja sama też nie wiem czy w mojej miejscowości jest ona dostępna, ale też zaraz jadę do miasta :)

      Usuń
  2. Powodzenia nam życzę w szukaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji :) Bardzo się cieszę, że powstało takie pismo - chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :) Bransoletka jest piękna, więc wcale ta okładka tak bardzo nie dziwi :-)
    Muszę koniecznie poszukać jak będę w Kielcach, bo ciekawość mnie zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu :* a gazetka dostępna jest nawet u mnie więc tym bardziej w Kielcach będzie :)

      Usuń
  5. gratulacje! okładka wyglada super z Twoja bransoletką!

    OdpowiedzUsuń
  6. To wielkie wyróżnienie ! moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Czyli to Twoja "pierwsza okładka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu :) tak to mój pierwszy raz na okładce :D i jestem z tego powodu szczęśliwa przeogromnie :) dziś po prostu cały czas się uśmiecham :D

      Usuń
  8. Gratulacje :), muszę poszukać w kiosku gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i pięknie! Gratulacje Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :* rozpiera mnie radość :) jakiej dawno nie zaznałam :)

      Usuń
  10. Sylwia, serdeczne gratulacje! Zdjęcie na okładce to jest powód do mega radości, dlatego wcale Ci się nie dziwię, że duma Cię rozpiera :) A bransa okładkowa jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu tak dokładnie jestem mega dumna i szczęśliwa :D bo tak jak pisałam nie spodziewałam się że moją biżuterią będzie aż na okładce :D pozdrawiam cię ciepło :)

      Usuń
  11. Gratuluję znajomej z gazetki :))) wspaniałe prace :))) Fajnie tak przy takich okazjach poznać kogoś nowego
    Pozdrawiam Serdecznie
    Anna Grabowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Aniu :) dziękuje ślicznie i też gratuluję :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. szczere gratulacje.......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje sukcesu :) piękna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz gratuluję, udało mi się kupić dziś gazetkę, wiele różnych ciekawych prac, ale Twoja najwspanialsze!!! co zostało udowodnione na okładce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale :)
    a bransoletka...no cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! To wielki zaszczyt! Jest z czego być dumnym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Take the case of Shannon whose car was struck from behind
    while sitting in traffic. Many of Carter's clients were left drowning in debt.

    In most cases this liability is covered by an insurance company.


    Feel free to visit my weblog: Gary Neinstein other

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje Sylwio! To wspaniałe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.