środa, 18 czerwca 2014

Magia jest w nas.....


Czasem, jak zaczynam pracę nad jakimś projektem potrafię siedzieć nad nim prawie do rana. W nocy tworzy mi się najlepiej - cisza, spokój, cykające świerszcze za oknem, czasem zaglądający księżyc....w taką noc mam wrażenie, że gdzieś tam hen poza moim wzrokiem istnieje ten świat ......świat, którego nie dostrzegamy na co dzień......świat pomiędzy jawą a snem.....Jakie było moje zadowolenie kiedy przeczytałam temat nowej Siłowni, którą zaproponowała Asia. Temat można rzec marzenie :) "Świat magii". Od razu wiedziałam co powstanie na tą siłownię. Prezentuję Wam biżuterię godną elfickiej piękności kolczyki "Lúthien".

Kolczyki "Lúthien"


Czyż nie stanowiły by dopełnienia tej kreacji Arweny?











Kolczyki wykonane są przy użyciu jedwabiu shibori o odcieniu srebra i delikatnego różu, minerał to jaspis cesarski. Aby dodać blasku kolczykom dodałam koraliki Fire Polish w odcieniu fioletowym oraz srebrne toho i jasno fioletową taśmę perełkową. Kolczyki podszyłam jasno srebrną eko-skórą. Jestem z nich zadowolona choć już wiem gdzie mogę udoskonalić następną parę kolczyków jakie zrobię z wykorzystaniem jedwabiu shibori. 
W pracowni cały czas powstają nowe biżuteryjne prace ale i pojawił się ostatnio decoupage - ale o tym już w innym poście Wam napiszę.
Dziękuję za to że jesteście ze mną nie tylko na tym blogu ale i na Turkusowym Hamaku i na moim najnowszym Perła Art i za to że słyszę tyle miłych słów o tym co robię - dziękuję za Wasze wsparcie i dobre słowo.

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

34 komentarze:

  1. Jakie piękne ! mówiłam daj większe zdjęcia ! teraz widzę ich urodę i ile w nie włożyłaś pracy! Sylwia już jej zazdroszczę ! te kolczyki są niesamowite ! a ja mam słabość do Arwen.
    Piękne jak poświata księżyca , jesteś niezwykle pomysłowa :) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu po prostu nie wiem co mam napisać......jedynie tyle <3 dziękuję za twoje słowa <3

      Usuń
  2. Przepiękne! Hipnotyzujące... wzroku nie mogę oderwać i śmigam myszką w dół i w górę,idealna kompozycja...Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 serce rośnie jak czyta się takie słowa :*

      Usuń
  3. Sylwuś, cudo wykonałaś! Pierwszy raz widzę wykorzystanie jedwabiu w drobnej biżuterii.
    Jesteś niesamowicie kreatywna!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję ci ślicznie za przemiłe słowa :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Przepiękne, baaardzo magiczne i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia, mi się bardzo w twoim shibori podoba brak tego całego przeładowania, ta prostota i harmonia. Kolczyki wyszły cudne. Dla mnie są magiczne i takie.... księżycowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję ci za tak przemiłe słowa :) wiele one dla mnie znaczą :)

      Usuń
  6. SA Przepiękne .... perfekcyjne w każdym calu.
    Poezja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie jest mi niezmiernie miło czytając te słowa :)

      Usuń
  7. Ile w nich magii, choć pewnie każdy zobaczy w nich co innego, ja widzę delikatnie płynący strumyk oświetlany księżycem, w którym Luthien obmywa twarz, pewnie taką zobaczył ją Beren :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu pewnie tak to było :) wiem że zdjęcie to nie Luthien ale jej praprawnuczka :) a twój opis tego jak widzisz kolczyki jest piękny :) dziękuję Asiu :)

      Usuń
  8. Wszystko prawda co napisały dziewczyny, Sa nieziemskie.Bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!! Ale cudo!!! Wspaniałe kolczyki. Aż mnie zamurowało. Boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie ze spodobal Ci sie temat :D
    Stworzylas cos przepieknego i przyznam sie szczerze! Brakuje mi slow, zeby opisac moj zachwyt! Wiec napisze jedno slowo: Magia :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu za tak przemiłe słowa :) i jak widzisz twój temat przypadł mi bardzo do serca :)

      Usuń
  11. Przepiękne, idealnie stonowane, wyważone, nie "przeładowane" :-) Kolorystyka wprost magiczna, potrafią oczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe światło księżyca na Twoich kolczykach błyszczy najjaśniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są naprawdę przepiękne, fantastyczne połączenie technik, a to shibori, aż pulsuje, jak srebrna rzeka.

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie:))) teraz niech żałuja ,że u ciebie nie zamawiali uzupełnienia kostiumów:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczne kolczyki! Piękna kolorystyka, i mimo, że duże - to wyglądają zwiewnie i delikatnie :) Faktycznie, do elfiej księżniczki pasowałyby idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko sobie wzdychnęłam... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.