niedziela, 14 września 2014

Coś się kończy coś zaczyna....

Witajcie w tą wrześniową noc....

Moje kochane pociechy chodzą już dwa tygodnie do szkoły. Agata do 6 klasy a Mariusz do 1. Jak ten czas zleciał dopiero co byli małymi dziećmi a tu już nastolatka i pierwszak. Ktoś kiedyś powiedział mi, że zobaczysz jak szybko będzie biegł czas jak już dzieci będą w szkole i tak coś w tym jest.....


Lato też już się kończy a dopiero co się zaczynało....




Zaproponowałam Wam w sierpniu udział w małej zabawie kiedy to opublikowałam na blogu wpis "Równowaga". Powiem Wam, że wasze skojarzenia co do mojej broszki były bardzo fajne i wywołały salwy śmiechu :) i o to chodziło w tym zadaniu. Ale żeby nie przedłużać...osobą, której zrobię kolczyki lub wisior jest..... :)


Agnieszka Wojtkowiak  - serdecznie gratuluję :)

Agnieszko, napisz proszę do mnie co byś wolała abym dla ciebie wykonała czy wisior czy kolczyki oraz w jakiej kolorystyce (sylwiairena76@gmail.com) czekam na informację od ciebie.

A dla pozostałych dziewczyn, które nie zostały wylosowane mały uspokajacz :) zdjęciowy.



I tym optymistycznym leniwym ;)  akcentem kończę na dziś ten wpis i zmykam jeszcze coś potworzyć :) 

Pozdrawiam serdecznie Sylwia

18 komentarzy:

  1. Ojej ale się cieszę:-) Taka miła niespodzianka z rana:-) Ogromnie Ci dziękuję Sylwiuś:-) A co do dzieci to czas pędzi nieubłaganie. Jeszcze niedawno moje bratanice były zupełnymi bobasami, a teraz jedna w pierwszej klasie, druga w czwartej, a pamiętam je takie malusieńkie, kiedy to minęło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja również się cieszę że wykonam dla ciebie biżuterię :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. gratuluję Aga i dziękuje za uspokajacz...już mi lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Ewelinka :) cieszę się że leniwy uspakajacz działa :D

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :-)

    Dzieci nie były mi pisane, ale po tych mojego rodzeństwa widzę, jak czas szybko biegnie - przecież my sami nie tak dawno dziećmi byliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak to jest też pamiętam że tak nie dawno ;) byłam na studiach a teraz co? już za półtora roku 40 na karku ;)

      Usuń
  4. Super uspokajacz :) Aż emanuje ciepłem... Co do upływu czasu, to ludzie zajęci i mający wiele pasji inaczej go odbierają, niż Ci, którzy wiecznie patrzą na zegarek... A poza tym - można się starzeć, byle by się nie dziadziało ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Aga :) całkiem inaczej, że doba jest za krótka na nowe techniki ;) i mogła by trwać 48 godzin :D pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Gratulacje dla Agnieszki :) A uspokajacz rewelacyjny, jakbym swoje sierściuchy widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sierściuchy wiedzą co dobre ;) łapanie energii słonecznej na nadchodzącą zimę to ważna czynność :D

      Usuń
  6. ostatnio przegapiam prawie wszystkie zabawy blogowe:((..ale masz sliczne dzieciaczki-podobne do ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko kochana dziękuję :) a co do zabawy - bo to była taka zabawa przy okazji i nawet banerka nie było więc w sumie załapały się te osoby co post wyłapały jak go napisałam :) ale myślę, że takie zabawy będę co jakiś czas Wam robić bo to fajna forma jest i przy okazji dla Was miła niespodzianka :) pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej :) A jakie było Twoje skojarzenie, albo zamierzenie w związku z tą broszką?

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjecia czas szybko leci

    OdpowiedzUsuń
  9. leci i to strasznie szybko juz prawie wrzesień sie skończył oby zima szybko mineła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej, a uspokajacz jest naprawdę niezwykły! Aż słoneczko z niego przygrzało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę teraz na szóstoklasistki mówi się nastolatka ?? Za moich czasów to było dziecko ;] A wcale tak dawno to nie było ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula tak na prawdę się tak mówi :) "Mamo ja już mam 11 lat za chwilę kończę 12 - JESTEM NASTOLATKĄ A NIE DZIECKIEM" ;) jeden z tekstów jakie usłyszałam od mojej córki jak powiedziałam do niej "moje kochane dziecko" :)

      Usuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.