sobota, 6 września 2014

Podsumowanie Candy Hamakowego :) oraz safari

Witajcie,
jak ten czas pędzi - dopiero co na Turkusowym Hamaku ogłosiłyśmy Blog Hop Candy a to już czas na losowanie zwycięzców :) bardzo się cieszę, że chciałyście wziąć udział w naszej zabawie. Dziś i jutro pojawią się na naszych blogach posty z osobami, które wylosujemy z tych wpisów, które pojawiły się na konkretnym blogu (czyli ja losuję z osób, które zapisały się do zabawy na moim blogu, a dziewczyny na swoich blogach). Ważne było też aby na swoim blogu mieć banery udostępnione - i tylko takie blogi były brane pod uwagę przy losowaniu. Wasze pomysły na zabranie czegoś na bezludną wyspę były cudowne :) - tą część zadania miałyście przedstawić na blogu hamakowym (tam co prawda losowania nie będzie, ale myślę, że jakiś post podsumowujący zostanie napisany). A więc żeby nie przedłużać ogłaszam co następuje.
Po sprawdzeniu Waszych blogów, wypisałam Wasze nicki na kartkę po czym ją pocięłam, zagięłam i wrzuciłam do naczynia. Następnie wymieszałam porządnie i wylosowałam jedną karteczkę :)


Zwycięzcą mojej nagrody - czyli broszki "Królowa oceanów"


JEST :)


Gratuluję serdecznie - do 7 września do północy czekam na Twój adres do wysyłki nagrody (na e-mail sylwiairena76@gmail.com ) po tym terminie nastąpi losowanie nowej osoby.

W jednej z Siłowni Twórczych, które ogłaszamy co miesiąc na Turkusowym Hamaku wygraną było stworzenie przeze mnie biżuterii dla osoby, która zwycięży. Zwyciężczyni poprosiła mnie o zrobienie dla niej pierścionka w określonych przez nią kolorach i tak powstał pierścionek "Safari"  z jaspisem krajobrazowym. 

"Safari"



Obecnie na tapecie, a raczej na biurku w pracowni kolejne projekty, co z nich powstanie pokażę Wam już wkrótce. A póki co życzę udanego słonecznego weekendu.

Sylwia

11 komentarzy:

  1. Ojejciuniu! Jakże się cieszę:)!!!!! dziękuję serdecznie!!!!! Już piszę maila:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w poniedziałek wysyłka :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Madzi z Nitek Ariadny serdecznie gratuluję wygranej (w dodatku w jej ulubionym kolorze), a Tobie dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję :) pozdrawiam niedzielnie

      Usuń
  3. I juz trzecie losowanie i znowu nie ja ;-(
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest z tym losem ....ale jest jeszcze losowanie 13 września dla osób, które skojarzenia napisały do mojej zielono-czarnej broszki z posta "Równowaga" :)

      Usuń
  4. Madziu !!! Gratuluję fantastycznego prezentu w Twoim ulubionym kolorze.
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Pierścionek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję obu zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.