sobota, 15 listopada 2014

Kolory Ziemi

Witajcie serdecznie,

jak widzicie na moim blogu nastąpiły ostatnio zmiany z czego bardzo się cieszę, a w zmianach pomogła mi moja koleżanka Karolina z bloga http://www.by-carolle.pl/ serdecznie Was do niej zapraszam abyście mogły i Wy poznać ją :)
Póki co zmiana polegała na wybraniu i wgraniu innego szablonu i przystosowaniu go oczywiście do moich potrzeb oraz stworzeniu nowego banera, a czy jeszcze będą jakieś zmiany to czas pokaże i możliwości finansowe.
Na mojej stronie na Facebook'u też zaszły zmiany a to za sprawą z kolei pewniej Iwony z Ale Pomysł, która to wykonała dla mnie baner na potrzeby fb oraz logo i pieczątkę :)

Tak więc widzicie, że troszkę się dzieje w moim życiu jeśli chodzi o sferę blogo-netową.

A dziś pokażę Wam również zakończoną w końcu po dłuższym czasie trwania wymiankę moją z Basią z bloga http://barbarahaft.blogspot.com/  i w tym miejscu chciałam Basi po pierwsze podziękować za dużą dawkę cierpliwości do czekania, ponieważ Basia wywiązała się z wymianki już w drugiej połowie września a ja dopiero teraz (aż wstyd) Basiu jesteś aniołem cierpliwości. A teraz zobaczcie jakie cudo wykonała dla mnie Basia - serwetka.



Oczywiście w przesyłce znalazły się przydasie ale ich nie uwieczniłam na zdjęciu.

A ja dla Basi wykonałam komplet w naturalnych kolorach 

"Kolory Ziemi"

Zdjęcie do inspiracji pochodzi ze strony http://www.moa.home.pl/moaold/astro/obserw/madagask/madagask.htm









Jeszcze raz dziękuję Basiu za wszystko i pozdrawiam Cię serdecznie.

Ciekawa jestem Waszych opinii na temat wyglądu bloga - czy taka jego forma i grafika jest dla Was czytelniejsza? A może by coś jeszcze trzeba było poprawić? Piszcie śmiało swoje uwagi bo na nich tylko mogę dokonać poprawy:) 

Pozdrawiam Was serdecznie Sylwia

15 komentarzy:

  1. :)
    Mnie się tam podobało jak było wcześniej, teraz jest jakby bardziej "świeżo"...
    a wymianka! CUDNA...zarówno serweta Basi jak i Twój komplecik bizu...po prostu NIEZIEMSKIE!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tynko :) cieszę się że i teraz jak i wcześniej podoba ci się na moim blogu :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Wymianka niesamowita, w tym komplecie to się zakochałam od pierwszego wejrzenia:-) Zmiana - wygląda bardziej świeżo, ale mi również podobało się wcześniej jak było:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo ci dziękuję za miłe słowa :) i cieszę się że po zmianach ci się też podoba tu :)

      Usuń
  3. Piękne prace wykonałyście dla siebie. Owocna wymianka. Blog wygląda bardzo ładnie, ale ładniej chyba było poprzednio. Trochę brakuje mi koloru, ale tak też może być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję za miłe słowa :) a co do koloru - kolor jest w pracach :) a reszta jest po to stonowana żeby nie odwracać uwagi od zdjęć :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. cudnie dziewczyny -- zdolne łapki Wasze potrafią ;)
    blog mi sie bardzo podoba ale to z racji upodobania do małokolorowości -- uwielbiam biel i lekkie pastele!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina dziękuję pięknie :) ja też od jakiegoś czasu przeglądając różne strony www stwierdziłam że taka małokolorowość jest ładna :) przez to te zmiany :)

      Usuń
  5. wymianka była super.
    Wcale nie przeszkadzał mi czas oczekiwania.
    Biżuterią jestem zachwycona. Pozdrawiam i jeszcze raz za wszystko dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu :) jeszcze raz bardzo ci dziękuję za wymiankę :) serwetka jest genialna ja takiej nie miałabym cierpliwości zrobić - pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Zmiany naprawdę robią wrażenie, strona o autorze po prostu full profeska! Bardzo mi się podoba. Aż zapominałam co miałam jeszcze napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha Asia ;) weź ale mnie rozbawiłaś :D dzięki ;) i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie blog jest teraz bardzo czytelny :-) A komplet w kolorach ziemi przecudny jest po prostu :-) Serwetka piękna :-) Ja ma kilka serwetek wykonanych przez babcię mojego męża :-D W przyszłości przekażemy je naszej córce :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Iza :) też mi się wydaje że czytelniejszy się zrobił i ktoś kto będzie szukał czegoś konkretnego szybciej to znajdzie :) a serwetek po babci zazdroszczę - skarb niesamowity macie :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne rzeczy dla siebie przygotowałyście kobietki :) Twój komplet - jak wszystkie, niesamowity... Blog wygląda teraz - no tak, świeżo to dobre słowo, i nie będę szukać innego:) Świeżo, jasno, bardzo podoba mi się szablon i te małe elementy, jak na przykład wstążeczki przy tytułach stron na górze :) Oczywiście kilka razy będę musiała tutaj wejść, zanim się przyzwyczaję, ale jestem pewna, że Ty za każdym razem, jak zaglądasz do siebie to się uśmiechasz :) Super są takie zmiany, taki remont bez odchodzenia od komputera :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zechciałaś/eś zajrzeć do mnie i zostawić po sobie ślad - to dla mnie niezmiernie ważne.